![]() |
as told by ginger
hehehehe, hallow! Ben hard op zoek naar mede 'as told by ginger' fans. 't is denk ik 1 van de domste tv series maar ben r helemaal verslaafd aan. al me vrienden die het met me hebben meegekeken verklaren me voor gek, but I love it!!!!!! vooral merel (macie) is cool hahaha......
|
Citaat:
|
hmmm neej, dan ben je denk k niet de enige. Het is op nickelodeon: elke schooldag om half vier, op zaterdag om 8:55 en op zondag om 8:55, 13:15 en 16:30...
Niet schrikken als je t gaat kijken want t is ontzettend dom maar zooooo verslavend.... |
Oh, dat ken ik... Wel een geinig serietje ja, maar om er nu helemaal fan van te zijn...
Heb het in Amerika gezien trouwens. Waarschijnlijk met andere stemmetjes dus... :) |
whahaa ja wel raar dat ik r helemaal gek van ben maar ja... maar heb jij dan niet dat je verslaafd bent aan iets heeel doms?
|
Yup, cafeine...
|
ik ben er fan van(y)
die aflevering van:" hallow vreemde" is erg goed(y) |
waah goed zo crazyyellow!!!!!! Je bent de eerst mede-fan!!!! Wauw, ben blij met jou! Ik vind die aflevering over de behaarde benen wel leuk... cry wolve (???) of zo, maar die wordt wel heel vaak afgespeeld.
Wat is jouw favoriete karakter? |
tis crazyEllow;)
ja die cry wolf is ook wel leuk. mja m n favourite karakter is miranda. zo n lekker gemeen kind:) |
Jaaa! tis echt zo cool :D alleen jammer dat er zo vaak dezelfde aflevering komt :( de meeste die uitgezonde worden heb ik al gezien
|
Ja, heb op internet alle afleveirngen gelezen die er bestaan, en hier worden alleen 1 t/m 20 uitgezonden, terwijl er iets van 40 zijn....
|
ow oke, crazyEllow... sorry!!!!!! :D
|
kijk het ook weleens, best geinig :D
mn zusje is er helemaal weg van (ze is 15 hoor :p) |
Citaat:
|
ikke is niejt fan van der, maar vind ut wel een leuwk tekenfilmpje..
|
Heb een paar keer gekeken maar vind dat er toch betere serie's zijn op nickelodeon: spongebob, catdog, real monsters, .............
en nog een hele hoop. as told by ginger is niet echt slecht hoor. :) |
Sommigen zeggen het gras is veel groener aan de overkant, dus ik ben eens gaan kijken om het gras te vergelijken, het leek groener, maar dat was het dus niet..voorlopig weet ik wat ik..... (y) (y) (y)
|
(n) (n) (n)
|
wat ik ga doen, blijf in het midden daar is alles groen.....
|
(y) JOAH! das leuk!! Vooral merel, die praat zo grappig, en heeft van die grapigge acties! :D
|
jeeaaah!!!! Nog een mede Merel-fan!!!! Ik ga een keer bijhouden wat voor ziektes ze allemaal heeft (van gewone melk gaat ze op zwellen, ze heeft een wervelbeschermer nodig, haar ene neusgat zit dicht)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jup, maar geen moeilijke woorden of zo.... uhm, even zoeken naar de site hoor
|
http://www.cooltoons.com/ginger
haaaaa en dan bij episode guide... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja das leuk en Miranda is het leukste :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ehh ik vind die Miranda echt eng worden. Wat ze vandaag zei: 'ik zie dat je je handen wast... dat is mooi'
:confused: |
Citaat:
Ik ga toch echt voor Patrick... Wat is er nou aantrekkelijker dan een roze zeester in een hawaii-zwembroek... |
ik vind nickelodeon helemaal een fantastische zender.
|
Ik kijk het weleens, is leuk idd. Maar blijf er niet voor thuis, ben ook niet verslaafd.
|
jaaaaaaaah is echt leuk, ik vind Hoodsey het leukst! 'ja maar Braham!'
|
Kijken jullie ook wel eens naar 'Sabrina, the teenage witch'?
I LOVE SALEM :D :o |
Meiziemeis
Citaat:
Jaaah Hoodsey is cool!!! Zijn liefdesbrief voor Merel is ook heel mooi: Rozen zijn rood, rotjes zeggen knal, neem me mee naar het lollus broekius bal.......... *zucht* een romanticus |
ik vin ginger op zich best wel fet. als ik langzap ga ik ook zeker altijd kijken. (y) 't is gewoon een stom progamma en daarom is het zo leuk
kvind nickelodeon sowieso erg leuk behalve een paar progama's (o.a. ehm the wild tomberry's) [edit] zag net dat hey arnold zo komt dat is ook grappig[edit/] |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |