![]() |
leraren die niet luisteren......
of leraren waar je je dood aan ergerd...die je het liefst een knal voor zijn/haar kop zou willen geven. Wat doen jullie dan....??
Ik doe dan eigenlijk niks...maar vaak wordt het dan een hele grote zooi in de klas...waardoor leraren alleen maar erger worden :S... |
ik doe nix
(ben vriendelijk :p) |
Leerlingen moeten luisteren, niet leraren..
|
Citaat:
(oh nee, gij deed nog avondschool ofzo zeker? maar da's anders,dus toch :p) |
Citaat:
|
Citaat:
Iemand die onderwijs geeft. Leerling: Iemand die onderwijs krijgt. Wie zal er moeten luisteren? :rolleyes: :p |
Citaat:
|
Citaat:
Of je levert een bijna hetzelfde verslag in als iemand anders, jij krijgt een 5 die ander een 8,5? Heb je dan ook maar te luisteren? |
Citaat:
ik zit nog op de middelbare school, maar toch doen leraars anders tegen mij dan tegen m'n klasgenoten (die een jaar jonger zijn, kben blijven zitten) |
School ->
|
Citaat:
Ik kreeg ook ooit een 5 en iemand anders een 7 voor een werkstuk .. terwijl hij het van mij had overgepend .. tsja, daar moest ik maar mee leven aangezien ik meestal degene was die niks deed. Ik mekkerde wel, maar het hielp niks.. De indruk die jij wekt bij de docent, heb je meestal aan jezelf te danken :) |
Citaat:
(en die 4,1 is echt een 7,5 dmv een herkansing en van die 5 en die 8,5 heb ik zeker iets gezegd en daar heeft hij nu een 6 en een 7,5 van gemaakt..) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leraren moeten, net als leerlingen, redelijk zijn.
|
Ik begin haar aandacht te trekken door te vragen wat is een space cake ? of Ken jij iemand die aan drugs zit of Ben jij van vlaams blok of Bent u ooit alleens in een psychiatrische instelling moeten gaan
.... |
heeeeeeel irritant. ik vind dat je als leerling best recht hebt op een mening en dat leraren best naar je kunnen luisteren als er iets is!!! meestal gebeurt dat ook bij ons :)
|
is irritant.... leraren die zich niet eens houden aan de schoolregels (bijv. opgeven van proefwerken enzo) waar je nix tegen kan doen... vaak zijn dat wel de leraren zonder gezag dus word sowieso al 'terugbetaald'
|
Citaat:
je hebt wel gelijk hoor, maar toch... het idee, eerst had ie een 8,5 en nu een punt lager... |
Citaat:
Ik vind dat leraren wel degelijk naar klachten, opmerkingen en suggesties moet luisteren. We leven geen twee eeuwen terug. Leerlingen moeten hun zaakjes altijd op orde hebben, dus moet een docent het goede voorbeeld maar geven. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |