![]() |
En waar heb jij vannacht over gedroomd?!
Ben ik gewoon ff benieuwd naar...
Laat maar es hore!!! ;) :D |
Ik weet niet echt meer wat ik gedroomd heb, maar ik kan me alleen nog herrineren dat het over de hond van de buren ging :confused: :confused: :confused: :(
|
Ik droomde dat ik inelkaar was geslagen door me ex en toen ging ik opeens samen met een vriendin verstoppen in het bos omdat er een enge man achter ons zat..
:rolleyes: rare droom... |
We hadden een baby katje en een wat oudere, en die verzorgde niemand en toen waren ze weg, en toen kwam de jongste meteen terug, maar die durfde ik niet op te pakken (ik ben niet echt fan van katten ;) ) En toen ging die altijd op mijn bed slapen waar ook een jongen sliep die ik niet ken, maar die had er geen last van zei hij.
Beetje vreemde droom. :D |
ik weet niet meer wat er precies gebeurd is, maar het was iets met mensen uit het "verleden", mijn ex-vriendje, een vriendin van vroeger. Het einde was dat ik met mijn handen in glas was gevallen en allemaal kleine wondjes in mijn hand had
niet echt fijn :s |
Over iemand van paardrijden. Echt super eng. Ik weet niet meer precies wat er allemaal was. Maar hij was er en nog een hoop mensen (k weet niet meer of die ook van paardrijden waren). Het gebeurde allemaal in een supermarkt en die man was echt gefreakt (ga ff niet zeggen wat hij allemaal deed).
Die droom kwam denk ik voort uit dat hij gisteravond super irritant zat te doen, door steeds op de lulligste momenten foto's van me te maken (en van anderen). k werd er gewoon kwaad van na een tijdje. Nee het is niet leuk als iemand een foto van je maakt als je net een hap van een pannenkoek in je mond wilt stoppen of als je zit te kauwen |
De vader van n vriendin (zie ik nooit meer, is gescheiden, maar heeft iets vreselijks gedaan) kwam 8er me aan en riep dat ie me ging uitrekken, ofzow...heel vaag, dit was op dorp. Toen kwam er een vrouw langslopen met een kinderwagen, daar sprong ik in en toen kon ie me nie meer vinden. Heel vaag duss..
Deze droom heb ik heel vaak. |
Ik werd uit de klas gezet bij muziek (volg het vak niet eens) toen was er een groot plasmascherm waar ik op ging kijken, no clue wat er te zien was. Volgende moment zat ik opeens helemaal in me eentje buiten op een of ander 'area 51' centrale met allemaal van die halfkapotte lampen enzo. Toen ik me daaruit had geworsteld kwam ik bij iemand thuis en die hadden een drugsparty ofzo, toen trok ik het niet meer en heb ik mezelf wakkergemaakt.
Heb er een sport van gemaakt die dingen te onthouden, vandaar:) |
In overleg met collega's:
-> DK |
Citaat:
|
over SARS enzo... :S
|
Dat ik boven was, en iemand me wou doodschieten, ik vond het niet erg, maar ik ging naar beneden. Daar in een slaapkamer zag ik die man van de trap af komen, hij wou me echt neerschieten, en ik werd toch wel bang ineens, paniekerig.
toen werd ik wakker van een gescheurde koorstlip. Vorige week droomde ik dat iedereen me haatte :( |
geen, idee
t was iig wel een hele prettige droom, want ik werd heel fijn wakker |
Over slangen die me beten
Over een enorme regenbui in japan ofzo waar ik doorheen liep. Over een ruimte vol met piano''s die ik allemaal ging bespelen omdat ik ging kijken welke het beste speelde omdat ik iets moest opvoeren. ik heb ze toevallig net opgezocht: -Als een slang u bijt, zult u ten onder gaan aan onheil en zullen tegenstanders uw zaken nadelig beïnvloeden -Dromen dat u een piano ziet voorspelt een blije gebeurtenis. -Dromen dat u door een regenbui loopt voorspelt dat jeugdigen plezier zullen hebben en dat voorspoed u te wachten staat Hmm...dat is duidelijk. |
Dat ik in die clip speelde van jakatta - One Fine Day...
Dus eerst liep ik met me vrienden over straat in de regen :confused: Daarna gingen we surfen op het strand en met een stel mooie meiden barbequen op het strand Daarna gingen we uit met die meiden Beetje vage droom, maar ik droom wel vaker over dingen zoals hoe mooi het leven eig is enzo (y) |
Goeie sex :o
|
ik droom bijna nooit :o
|
Ik droomde dat er kreeften op de bodem van het aquarium zaten en dat ik bang was voor m'n zus want die deed heel raar en wilde de vissen (en volgens mij mij ook) opeten. Heel vage droom.
Wat nou bleek was dat de volgende dag 2 vissen doodgingen en m'n zus heel verdrietig was (liefdesverdriet). Wat die kreeften nu in m'n droom weten weet ik niet :confused: |
over mijn boyfriend :D
|
Geen idee, want ik vergeet dat altijd. :o :)
|
Ik had een hele vage droom dat ik naast een 4-baans treinspoor stond en er in vanuit beide richtingen de treinen vlak langs elkaar reden. Voor mij stond een treinlocomotief stil om de benzine bij te vullen (dat zei de machinist tegen me :rolleyes: ) en op het spoor ernaast kwam er een trein aanrijden.
Oo dat moment dacht ik dat dat best wel eens fout kon gaan... En ja hoor, voor ik het wist lag een lang treinstel dwars over het spoor en was de trein voor mij ook geraakt...:O De machinist stond er daarna gewoon bij van: "Oh hee shit, mn trein is geraakt..." En plotseling kwam er van de andere kant een trein, die botste er ook tegenaan (wat ik niet zag, maar opeens lagen er wrakken overal, waaronder auto's ;) ) In die auto's zag ik mensen zitten, die leken dood maar stapten later uit. Ik durfde niet echt naar de wrakken toe te lopen uit angst voor explosiegevaar (ik zag brand onder de motorkap). Enkele momenten later was het op het spoor ontiechelijk druk met reddingswerkers, voorbijgangers en een paar schoolklassen. Enkele leerlingen zeiden nog: "Nou als je van de wrakken hier een foto maakt, win je gegarandeerd de hoofdprijs op de Kunstbende..." :rolleyes: En ja zo eindigde het... |
Over een meisje waar ik verliefd op ben *schaam*
:D exacte details weet ik niet meer maar ik werd wel vrolijk wakker dus evil zal ze niet geweest zijn :) |
over een vriend van me die steeds dronken was en hele tijd achteruit liep in een lange regenjas
en over een man met een zwart/wit hypnose circel gezicht, zodat ik hem niet aan kon kijken want dan werd ik duizelig :confused: |
Weet ik niet meer goed, het ging over dat ik iets niet goed had gedaan op school ofzo. En m'n vriendin kwam er ook in voor. Meer weet ik niet meer.
|
Ik kwam een vriendin van de basisschool weer tegen. En toen gingen we wandelen door een wijk waar ik wel vaker in kom in mijn dromen, maar in het echt nooit ben geweest (bestaat waarschijnlijk niet eens). En toen kwamen we bij het huis van een meisje uit mijn klas, daar moesten we naar binnen. Haar rode haar had roze uitslag gekregen, en daar waar haar zusjes jaloers op. De rest ben ik vergeten.
Spannend ja. |
Ik over Final Destination 2
Die had ik dus nooit moeten kijken :( Bluh. |
Niets...
Ik droom maar zelden, eens per maand ofzo. |
Citaat:
Wat een idiote droom... :D:D:D Zo'n idiote heb ik nog nooit gehoord. :p |
Droomde laatst dat ik 3 straten verder woonde in een huis waar normaal een pompstation staat. Ik moest met de schoolbus mee, terwijl ik nooit met dat ding mee moet. Ingestapt verteld een vriend, die in irl onmogelijk die schoolbus zou nemen, dat ik 2 dingen vergeten ben waaronder het stembiljet van mijn ouders. Ik snel terug naar huis om dat te halen en in de bus merk ik dat ik het stembiljet toch vergeten ben. (typisch...)
|
Ik heb weinig geslapen vannacht, maar ik kan me nog wel herinneren dat ik heb gedroomd, maar niet precies meer wat. Het had te maken met mijn familie en huisdieren, die we niet eens hebben :confused:
|
over een bruiloft van mijn oom en tante die allang getrouwd zijn :confused:
|
Ik droomde dat we appeltaart gingen bakken onder de engelsles. Leuk he? :rolleyes:
|
Elfjes, de kamer van mijn buurman, een nachtclub en mijn rijles instructeur...ik snap het verband ook nog niet helemaal...
|
ik had een supervage droom..
we gingen barbeque eten alleen deden we het vlees in de magnetron in plaats van op de barbeque :confused: :rolleyes: |
Ik en mijn ouders waren op bezoek bij een stel mannen en vrouwen, zo'n twintig stuks, in een kleine, langwerpige kamer.
Mijn ouders en ik vertelden over mijn capaciteiten omtrent de Franse taal, en de mensen waren er wel blij mee, want ze waren een of andere club voor mensen die Frans wilden spreken. |
ben het alweer vergeten.
|
Over dat ik met een groep onderzoekers in een wijk terechtkwam, daar moesten we iets onderzoeken want het scheen nogal vaag te zijn daar.
Ik sliep die nacht op de oprit van een huis, komen er opeens allemaal witte vrachtwagens langsrijden, mensen op straat lopen. Komt er een witte hoe-heet-zo'n-ding graafmachine op me af, en ik kon nog net van mij "bed" afstappen want alles werd omhoog getild en weer op de grond gedonderd, want er werd gezocht naar een meisje. Later zag ik dat meisje, ze bleek het gevolg te zijn van één of ander vaag experiment, leek op een alien, kon niet ademen door haar mond en haar neus was belachelijk klein, ze was groen en ze had bloemkool oren... :confused: En in een andere droom vanacht zat ik te kloten in een speeltuintje, aan een hang-ding, kwam het broertje van een jongen bij mij op school langslopen (hij is in het echt een ettertje) ging ook meehangen, toen was ik opeens zijn soort van moeder, ik zat 'm mee te dragen en te knuffelen enzo :o blegh, hoe kóm ik erbij :eek: ow, en nog een andere droom, ik zat weer in die vage wijk, maar alles was normaal, ik zat met een paar anderen buiten aan een tafel, doet een vent die erbijzit opeens iets heel vaags, hij stopt het as van zijn joint in zijn drinken(na veel gedoe) en dronk het op, hij deed alsof het heel vies was, maar dat sloeg nergens op want hij kon niet proeven...hoe ik dat wist weet ik niet. maar dit was echt een hele reeks supervage dromen :confused: |
Over het feit dat alle jongens rode onderbroeken droegen. Ja. (y)
|
Over school, helaas en jammergenoeg. :)
|
Een vriendin van mij had rijles en ik was er bij en zij moest van haar rij-instructrice per se een roze strik op haar hoofd, want eerder mocht ze niet wegrijden.
Echt heel vreemd, daar ging de hele droom over.. :confused: Nouja, laten we zeggen dat gisteravond de alcohol niet zo goed viel :) |
Dat een meisje dood wou en ze hing ergens aan en werd in de fik gestoken. Ik werd wakker van haar vreselijke gegil :(
|
kgloof niej dak dat wil weten :S
|
Geen idee.
|
Dat 't carnaval was, en ik was heel raar verkleed. Ja, dromen kunnen vreselijk mooi zijn.:rolleyes:
|
Iets over m'n werk en een rood T-shirt.
|
Citaat:
Zoiets? :D |
Had ik maar eens van die idiote dromen...
Dan beleefde ik nog eens wat. ;) :p |
Ik droomde de afgelopen nacht dat ik zwanger was en moest bevallen en ik op dat moment erg hard aan het zoeken was naar een geschikte verloskundige. :confused:
|
iets heel doms dat me beste vriendin heroine verslaafd was en bij iedereen een spuit in de arm prikte die voorbij liep en daarom was iedereen verslaafd behalve ik en toen rende ze allemaal met spuiten achter me aan om in me te prikku
|
dat ik op het strand lag in Griekenland ( daar zou ik nu moeten zijn metm ijn nicht, maar ik heb nog school, en zij ligt er wel!!! :mad: )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |