![]() |
hardnekkig?
Hoe lang ben jij verliefd op iemand geweest terwijl dat achteraf toch nooit wat had geworden?
Ik 2,5 jaar en het is nog steeds niet over :D Wie biedt meer? |
2 dagen en dan zoek ik verder :D
|
Ehm...*telt* ik denk ongeveer anderhalf jaar ofzo? Het frustrerende is vooral als je dan achteraf hoort dat haar vriend van zes maanden waarmee het ondertussen allang uit is, 'achteraf een fout' was. Dan denk ik GODVERDOMME, had dan nagedacht en mij een plezier gedaan! :D
|
Citaat:
Nooit echt verliefd geweest blijkbaar? Dan heb je dus echt alles voor die persoon over... |
2 jaar ongeveer.. wist ook wel dat hij me niet leuk vond, maar bleef m leuk vinden.. krijg je heah.. verliefdheid komt gewoon.. kan je niet controlleren..
|
2 jaar ongeveer(1e + 2e klas)....is nix geworden, maar altijd mijn beste vriend gebleven, gelukkig :D
voor de rest vind ik nu al een half jaar ofzo iemand wel leuk, ten minste, hij is heeel aardig en mooi enzo, maar ik denk dat ik eerder een zwak voor hem heb. ik ben niet meer helemaal weg van hem. |
twee jaar ofzow...., dus ook nooit wat geworden. Zijn nou gewoon goede vrienden.
|
Geloof dat ik ook ergens rond de anderhalf 2 jaar hang, we zeggen hoi en thats it:) Ohja, nog wel 1 date gehad met r, maar dat werd nix.
|
4 jaar op een oud klasgenote van mij op de middelbare school....
ik kan me nog steeds voor mijn hoofd slaan dat ik kansen niet gegrepen heb. |
Ook rond de 2 jaar. Toen ik niet meer verliefd was, kwam ik erachter dat hij mij al die tijd ook leuk had gevonden.. :o
|
Eh....een jaar ofzo...ik was 6, hij was 20
En toch denk ik nog steeds dat ik best een goeie kans had gemaakt als ik het em had verteld :D |
jee, bij mij echt heel erg lang, een jaar of 4, met tussenperiodes dat ik hem weer minder vond. Maar het is nooit wat geworden...het is nu wel over alhoewel ik nog steeds een zwak voor die jongen blijf houden.
|
ik weet nu een jaar dat die ene persoon niet op mij is en het wil niet echt wennen :(
ik pben nog steeds smoor op hem |
2 jaar, en t is wel wat geworden, maar niet "echt" want hij had ook nog een andere vriendin bleek.
|
Een jaar of 1.5-2, zoiets. Ik werd er helemaal gek van. Ik wist dat die jongen me niet moest, maar toch whah hij bleef zooo leuk :(. Achteraf is het maar goed dat het nooit iets geworden is, hij is bij nader inzien echt totaal mijn type niet :D ik bedoel als hij al een vriendin heeft is het alleen maar voor de seks! Nou ja aan zo'n jongen had ik me toch niet ''willen geven'' :p
|
2 jaar, alleen daarna had ik wel wat met hem... en heb ik het na een maand uitgemaakt, tja...
|
Citaat:
Ik was wel verliefd maar ik had snel door dat ie niet op mij was en dan knap ik een beetje op hem af, snap je Ik heb nu al 7 maanden verkering met een jongen op wie ik werkelijk smoor ben, en gelukkig was hij ook meteen gek op mij :D |
2 jaar
|
half jaartje.. denk k :rolleyes:
|
ik lieg er meestal over
hijz me 3 jaar blijven boeien waarvan toch wel 1,5 jaar echt verliefd maar in die 3 jaar dat ik hem weer n keertje zag was ik wel weer ff kort verliefd enzow ging t weg kwam ik m weer tegen: BAM etc;) |
dikke 2 jaar.. (het was nooit wederzijds.. sukkel.. :o ;) )
Ik durfde 'm eindelijk mee uit te vragen.. Naar de bios zouden we gaan, en toen ik meer dan 3 uur met 'm samen was, vond ik 't verschrikkelijk.. Afknapperrrrr ;) :D |
Bijna 3 jaar...
|
Maand of 6, toen kreeg te horen dat het niet wederzijds was, was de liefde over.. :)
|
Dat heb ik op dit moment.
Ehm, ik zit nu op 4 maanden en ja dat is al heel wat voor mij :o |
2,5 jaar... :o
en nog steeds een beetje. *smelt* |
2 jaar en is nooit iets geworden....
|
2 jaar en nu benk al weer 8 maandjes bezig m'n leventje aan het vergooien, maar ik ben zo gek op em *zucht* :o
|
1,5 a 2 jaar... niets geworden
|
Citaat:
|
Hmh, de langste verliefdheid die niks geworden was 1,5 jaar ofzo. Eigenlijk maar goed ook :o ik heb maar 2 keer met hem gesproken.
|
euhh denk iets van 2, 3 jaar.. En t erge van alles was dat hij achteraf mij oko leuk vond maar ik gewoon te verlegen was om zelf wat te proberen
|
4,5 jaar :o
|
vier jaar.
|
Citaat:
|
1,5 jaar, misschien wel langer ook, zelf toen hij heel lullig tegen me begon te doen (omdat hij het wist dus), en dan ook echt lullig, maarja hij bleef leuk :(
Op een andere jongen (later) ook zo'n 1,5 jaar, hoewel (omdat?) ik totaal geen hoogte van hem kon krijgen. Hij deed echt supervaag tegen me, zei dat-ie me leuk vond enz. maar dan weer niet :confused: (ik kwam er pas vrij laat achter dat-ie wel errug kinderachtig was...hij was ook 2 jaar jonger) :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16. |