![]() |
Ooooooow shit!
Wie heeft de nieuwe locust gehoord? Wat een vette plaat. Zelfde geld voor Burn piano island burn van the blood brothers. Discuss mensen Discuss.
On a sidenote: Ik heb net als een klein meisje zitten giechelen om die Razor Crusade topic. Best matig, maar escalaties zijn fun fun fun! |
ok
|
Ik was wel erg gemeen he... :eek:
Ben benieuwd naar die locust plaat! |
Ok. Is het nu misschien mogelijk om een topic niet te verneuken of moet er perse iemand in de voetsporen van FloatANerd treden.
Zijn er uberhaupt wel mensen hier die the locust diggen. EpitaphZ(tsja bummer) streamed die hele plaat trouwens op hun site. |
Sorrrieieieie ik zei toch dat ik benieuwd ben!
|
Dat is goed david 1 ding:
Gijs xxx edge is een losertje. geen wijsheid in pacht maar 'horseload of shit' in pacht. dat was het. Locust: Ik heb die vorige cd en nog 2 live cd's van ze, en live zijn ze ook ontzettend ja eehm... vreemd, die gasten treden toch ook op met maskers enzo? |
Was bedoelt voor onze metalboer. Maargoed die nieuwe plaat is echt totaal anders als die oudere shit(zeker als de s/t). Veel ingewikkelder en eindelijk met een behoorlijke productie.......als je hier je buren niet mee dood krijgt.....met wat dan wel???
|
Haha. Toch nog even natrappen he. Dude get over it.
|
Citaat:
|
Friso: Niks ten nadele van jou hoor. Ook niet van Gijs(ken de dude niet goed genoeg). T was gewoon opmerkelijk, maargoed iemands ballen gaan hier toch wel voor afgehakt worden ;).
Ja ze treden op met van die insectenpakken en hotpants aan :D |
Citaat:
gewoon, omdat ik het leuk vind om je af te zeiken. Maar goed: David: ken je ook mindless self indulgence?? |
Citaat:
|
Ken de hele band niet, ga het wel ff luisteren..
|
Friso: Alleen van naam. Wat is t precies?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en als je dan behoefte aan humor hebt, hun zijproject 'the left rights' die is echt geweldig, sommige nummers lag je je kapot om |
Geen idee. De locust is eigenlijk gewoon.......fucked up muziek :)
Friso: i will. Thx voor de tip! Float: Ga vooral zo door jongen. Vooral doen. |
Citaat:
|
Ja.
|
Okeeeeeee en nu allemaal weer even de persoonlijke frustraties opzij zetten want we hebben het over THE FUCKING LOCUST.
|
Citaat:
|
Exactly. Wanneer komt dit fucked up gezelschap weer eens naar nederland. Ik hoorde Lowlands, maar of dat al bevestigd is....geen idee. Anyways ik gok op een clubshow ergens in Europa van de zomer als ze toch hier zijn.
Trouwens in t najaar Engelse tour van Converge en 1 vaste land datum(GVH anyone? of Winston). I'm going. |
is dat locust richting msi? :eek: want dan wil ik ook wel..
|
http://www.epitaph.com/goodies/ecard.php?id=249 in deze e-card kan je de hele nieuwe plaat luisteren. Enjoy(of niet).
|
Ik vind hem minder leuk dan de vorige cd's.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vet Topic (y)
|
Kutdrummer.
Ik vind t album goed te pruimen. Niets ingeboet aan snelheid of gestoordheid hehe. maargoed als ik eens een topic open staat t binnen de kortste keren vol met gezeur :mad: |
Die laatste Blood Brothers cd vind ik erg goed. Helaas spelen ze alleen op Lowlands tot nu toe.
Maar je moet de cd niet te vaak luisteren want daar wordt je beetje doorgedraaid van. Cd is trouwens geproduceerd door Ross Robinson(Korn,Atdi) Favourite nummer is : ambulance vs ambulance |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het maar herrie, na een paar nummers (ik heb het album al maandje ofzo) is de pret voorbij. Burn Piano Island: titelsong is gaaf, voor de rest zet ik na 1 nummer ook weer iets anders op. |
Citaat:
ja dus |
Blood Brothers is een "bui gebonden" band. Net als the locust vind ik.
|
als ze zin hebben dan is het fijn, anders niet? heb je ze live gezien dan?
locust is zeer fijn. |
Citaat:
|
Dat weten we arjan. Nutteloze reply :) hehe.
Nee dat je in een bepaalde bui moet zijn om die bands te luisteren. |
over the locust ging dat
kut is niet het goede woord maar ik raak er niet door in 'killing-mood'... |
Citaat:
|
Citaat:
n3rd |
Citaat:
|
Haha. Wat een gast.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een schrale mensen hier zeg pfff. Lees t niet als de muziek je niet aanstaat, maar lazer op met dat gejank. De zoveelste blackmetal of electro(of hoe die shit ook heet) topic laat ik ook links liggen....
|
de laatste keer nog niet hoor
|
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |