![]() |
Waar denk je nu aan?
Aan gesuikerde aardbeien met slagroom
|
aan proefwerk leren :(
|
dat ik nog m'n spullen moet pakken voordat m'n vriendin komt :o
|
ik denk aan bart...
doe ik eigenlijk de hele dag door ;) maar nu errug veel ineens... |
Citaat:
|
Boogie:o
|
aan hoe vies het eten was dat ik net heb opgegeten
|
Aan een vreemd persoon die denkt dat ik verliefd op 'm ben terwijl ik net gezegd heb dat ik een hekel aan hem heb :confused:
|
Aan deze topic... :rolleyes:
|
leren en overgaan
|
"Als ik nu niet opsta om m'n boeken bij elkaar te rapen dan kom ik te laat en mag ik ze niet inleveren. ..hey, een topic waar ik nog niet op geantwoord heb!"
|
1. Aan de liveset van Tiësto vanuit Club Space die ik als CD ga branden.
2. Aan een zeer interessante discussie op F&L over moord. |
Aan mijn tentamens. :(
|
"waarom is het nou niet gewoon 35 graden buiten.."
|
Dat mijn maag van zich laat horen en nieuw voedsel eist.
Dat ik toch wel erg moe ben. Dat ik m'n brood dat ik mee naar school meegenomen heb, nog niet op heb. Dat ik nu eigenlijk hard aan het werk moet zijn. "Boterhammen, gij zijt er geweest! En garde!" (ofzo :o) |
ik krijg nu wel een beetje honger, wat zal ik eten
zal ik een tosti maken of een eitje koken?? hmm ik (w)eet het nog niet |
De tandarts :D
Daar moet ik zo naar toe.. (n) |
nergens aan :o
owja wacht: ik denk waar ik op dit moment in hemelsnaam aan denk |
dat ik nog 2 klote proefwerken moet maken morgen
|
Aan mn directrice :eek:
met rede hoor ;) |
Ben aant bedenken hoe ik het vanavond het beste kan aanpakken met het afspraakje met mijn ex om hem terug te krijgen :cool:
|
Aan testjes. Raar ja.
|
aan mijn nieuwe broek :cool:
|
Zal ik opstaan en tv gaan kijken of zal ik nog ff een reactie plaatsen??Ach wat...ik ga nog ff een reactie plaatsen... :o
|
aan vakantie..hoeveel zin ik heb om naar italie te gaan :)
|
aan hoe ik die zure smaak uit mn mond weg kan krijgen (n)
|
Me ex-vriendin :(
|
Vakantie!!! :d :d :d :d
|
Of ik wel of niet vanavond mee ga naar Bruce Almighty :)
|
Citaat:
|
Aan mijn CD-brander die gekke kuren heeft :mad:
Probeerde 2x een CD te branden, lukt 2x niet :( maakt niet uit dat ik er meer tijd een moet besteden, maar ik vind het zo rot dat ik nu 2 CD's heb verspild. (n) |
Citaat:
|
wat een stomme kleren heeft mijn broertje nu aan... :rolleyes:
|
Aan dat ik dadelijk de nieuwe Harry Potter ga lezen
En dat ik mijn toets voor ANW nog moet leren |
Dat ik wel erg flauw begin te worden ed...en dat terwijl mijn vriend een wandelend zoutvaatje is (dat vertelde hij me vandaag nog)...
|
De kapster, die me een compliment gaf over mijn composities :)
|
Aan het bakkie thee dat ik net op heb, en aan een topic op F&L.
|
Aan mijn moeder, dat ik het irritant vind dat ze altijd mee gaat lezen als ze langs komt lopen terwijl ik aan het internetten ben.
|
Citaat:
|
Coen
|
Angela
|
Zit te denken of het me familie/vrienden zou opvallen als ik morgen niet op me diploma uitreiking aanwezig ben. :D
Zie het al voor me... -En de volgende leerling Rocky Jansen... *familie klapt* *stilte* ... -Weet iemand waar Rocky is? *Rocky neemt een slok van ze bier, hijs van ze jonko en geniet van het zonnetje* Kan ik natuurlijk alleen maar aan denken, want ik wil na al die jaren zeker me diploma uitreiking niet missen :D |
muziek
|
aan dat mijn vriend nu in het vliegtuig zit naar turkije en ik hem vet erg mis..........
|
Aan mijn droom van vannacht omdat ik daar in de vorige topic over moest nadenken :D
|
aan het gezellige gesprek wat ik vanmiddag met m'n vriend ga voeren (ooh yeah) en dat ik straxx nog 2 toetsen moet maken en dan eidelijk vakantie heb
|
Aan waneer ik nu naar huis mag,zit nu op me stage bedrijf namelijk :p
en of ummmz....dit gedeelte gaat julie niet aan :p :o |
dat ik bijna vakantie heb :cool:
|
mijn hondje, hoogzwanger en gisteravond weggelopen :(
|
dat ik moet werken
aan een uitspraak van gisteravond aan gisteravond zelf dansen :D :D :D dat we vanaaf naar de bios gaan, maar ik weet niet waar en hoe laat dat ik geen zin meer heb dat ik moe ben dat het liedje koewl is dat ik het warm heb en dat ik rustiger aan moet doen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |