![]() |
Top 5 meest walgelijke landgenoten
De mijne:
1: Edwin de Roy van Zuiderwijn (met stip) 2: Margarita 3: Beatrix 4: Paul Rosemöller 5: André Hazes Post jouw top 5, eens kijken wie men door de bank genomen het meest walgelijke figuur in Nederland vindt. [edit] helaas past het niet tussen de plaatsen 1 en 3 maar de volgende personen zijn MINSTENS net zo walgelijk: Wimlex Maxima Juliana Bernhard jr. Bernhard sr. Maurits Marilene + de rest van het koningshuis Femke Halsema Maxime Verhagen Jan Peter Balkenende |
1. Emile Ratelband.
2 - 5. Geen idee, ben nogal menslievend geloof ik. :) |
Heb je ooit met 1 van die mensen gesproken? :)
|
Citaat:
|
1. Willibrord
2. Margarita en Eddy 3. Nawijn 4. Emile Ratelband 5. Marco Bakker |
|
1. emiel ratelband
2. prinses margarita 3. marco borsato 4. die ex-manspersoon van margerita 5. xander de buisonje moet 'ie maar niet vreemdgaan met wendy van dijk :mad: |
1. Edwin de Roy van Zuiderwijn
2. Prinses Margarita 3. Emile ratelband 4. wheeh, hoe heet ie nou? van weekendmiljoenairs 5. Ron brandsteder |
1 Robert ten Brink
2 Wendy van dijk 3 Pieter Storms 4 Willibrord 5 Emile Ratelband/Reinout Oerlemans |
1. Willibrord Frequin *kots*
2. Albert Verlinde 3. Ron brandsteder 4. Christine van der Horst 5. Vanessa/Patricia Paaij (kan niet kiezen) Edit: die patricia woont in België toch? dan is 't geen landgenoot meer, dus wordt 't Vanessa... die woont toch wel in N'land? |
1. Marijke van de "cosmetische gshirughie"
2. Willibrord 3. Andries Knevel 4. Matthijs van Nieuwkerk 5. Mike Starink (en alle TV-Miepen) |
Och, daar moet ik niet aan beginnen... veel van die soapsterretjes die nu iets anders doen vind ik stom... (Georgina Verbaan is toch wel echt erg)... En van die 'charismatische' mannen wordt ik ook dol (Frequin, Willibrord, Ratelband).. En sommige politici zijn te erg voor woorden (Balkenende, Nawijn....)
Maar goed, ik heb ze geen van allen echt gesproken, ze komen allen erg stom over... |
1. Femke Halsema
2. Emiel Ratelband 3. Georgina Verbaan 4. Jan Marijnissen 5. Willibrord Frequin |
1: Edwin de Roy van Zuyderwijn
2: JePe Balkenende 3: Emille Ratelband 4: Willibrord Frequin 5: Joop Braakhekke edit: mensen die niet in de top 5 staan maar waar ik me wel aan erger: Patricia Paay Albert Verlinde Hildebrand Nawijn Ferry Hoogendijk Piet Hein Donner Prinses Margarita Mat Herben Herman Heinsbroek Eduard Bomhoff Harry Wijnschenk |
Citaat:
1. Maxime Verhagen 2. Willibrord Fréquin 3. Emile Ratelband 4. Manuela Kemp 5. Jan Peter Balkenende |
Citaat:
verder vertoont ons rijtje aardig wat overeenkomsten |
Citaat:
Ja. :D |
ehm dat zijn dr zoveel, effe kijken waar ik op kan komen.
willekeurige volgorde Joop Braakhekke Emile Ratelband Patty Brard en die trienen die dr bij horen (weet effe niet hoe ze heten) Menno Buch Linda de snol |
1. Patty Brard
2. Die vent van dat nederlandse tell sell programma 3. Joop Braak! Hekke 4. Die vent van die Frisia Financieringen reclame 5. Henk Brés |
#1. Ron Bransteder
#2. Willibrord Fréquin #3. Jomanda & Rasti Rostelli #4. Def Rhymz #5. Wouter Bos |
Citaat:
|
Hmm.. eigenlijk lastig om er 5 uit te kiezen aangezien er nogal veel zijn bedenk ik me nu.
|
Citaat:
|
1. Balkellende (met stip.)
2. Rouvoet 3. Zalm 4. Prins pils 5. Beatrix |
1. Jan marijnissen
2. Paul Rosemoller 3. Wouter bos 4. magarita en edwin 5. beatrix |
1. Theo van Gogh
2.-5. presentatoren belspelletjes |
1. Priscilla brard ( Ja de dochter van)
1. Margeritha 3. jantje smit 4. Drie trut(jes) van Lijn4 5. Rosenmoller |
wat is r toch mis met rosenmoller? :confused:
|
1. Caroline Tensen
2. Viola Holt 3. Jeltje van Nieuwenhoven 4. Wouter Bos 5. Andre van Duin |
1 balkenende
2 patty brard 3 jeroen post (gordverdomme wat hat ik hem en zijn oppervlakkigheid) 4 georgina verbaan 5 willebrordq |
Citaat:
|
Wouter Bos.
Femke Halsema. Jan Marijnissen. Willibrord Frequin. Patty Brard. :) :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allemaal privé-mensen. :)
|
1. Yvonne krooneberg (daarom)
2. Piet Paulusma (vanwege zijn: Ot morn...) 3. Jan-Peter Balkende (praat te snel) 4. Jim (vanwege zijn schaapuitstraling) 5. Jamai (vanwege zijn varkenuitstraling) |
lol @ Rawsteel :D
ben t eigelijk best wel met je eens... nahjah ok iets anders: 1 jim (omdat ie NIET ken zingen) 2 Balkenende (omdat ie een eikol is) 3 jamai (omdat ie dr stom uit ziet met die kutbrilletjes) 4 piet paulesma (hij heeft zo'n duffe stem) 5 beatrix (ze ziet er stom uit in die zielige pakjes en die duffe mutsjes. |
Willekeurige volgorde:
Tooske Bridget Georgina Verbaan Jantje Smit Marco Borsato |
Citaat:
|
Citaat:
Even mijn lijssie: 1. Edwin de R. van Z. en zijn lieftallige vriendin (beiden hebben het met die lebber totaal verknalden zijn vanuit het niets op stip op 1 gekomen. Een prestatie!) 2. Femke Halsema (een stabiele figuur in deze top 5. We feliciteren haar met haar 25e week op rij!) 3. Andries Knevel (Wij feliciteren Andries knevel met zijn rotsvaste plaats in de top 5. Er gaat geen week voorbij zonder dat hij erin staat. Andries: proficiat! 4. Chazia Mourali (de moeilijkste naam uit onze top 5. Een dame van weinig woorden, een dame die verdomd haar best doen over te komen als een bitch, maar zelfs dat kan ze niet. Het is een felicitatie waard hoe deze dame zich staande weet te houden in een ambt waar ze de ballen van kan) 5. Pieter Storms (tsja... Wat moet je met zo'n man. 5e plek dus) |
1. De vorige lijsttrekker van de VVD, owja, Dijkstal
2. Gerrit Zalm 3. Balkenende 4. ? 5. ? |
1. Maxime Verhagen (naar CDA'ertje)
2. Mark van Bommel (P$V-er) 3. Rijkman Groenink (topman ABN AMRO) 4. NS-top (graaien, graaien, maar geen prestaties) 5. Florens van der Kooy (voorzitter extreem-rechtse partij NNP) |
1. Prinses Laurentien
2. Jan Peter Balkenende 3. Emile Ratelband 4. Conny Breukhoven 5. Georgina Verbaan |
Citaat:
|
In willekeutige volgorde:
Gerrit Zalm Linda de Mol Patt Brard Emiel Ratelband Margarita |
1...RODDELPERS
1... :D E van de R van zuidewijn 3.... Margadinges.... 4... emile ratelband 5... de broertjes... ( van V8 ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
eigenlijk alleen balkenende. dat is toch zo'n achterbakse lulhoofd
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |