![]() |
Warfare...
|
Awh helemaal geen replies :( Sorry ik ging naar Impulz was ook heel leuk :) Volgende keer ga ik wel :):)
|
ben ik wel gewend hier hoor...
krijg haast nooit reply's... en of me topic krijgt een slot... ik moet altijd van die hele zoetsappige dingen in me topic zetten als ik wil dat erop gereageerd wordt... we zijn trouwens bestolen gisteravond, maar zelfs daar hebben ze geen begrip voor...waarschijnlijk doen ze dit zelf ook in het weekend en wordt het getollereerd...maar een beetje begrip voor de mensen die nu hun spullen kwijt zijn is er niet...het was meer een waarschuwing...kijk uit, dieven! ik hoop dat deze mensen ook eens beroofd worden, en dat dan willen vertellen hierzo en dat hun topic dan ook een slot krijgt...zodat je het eigelijk nog met niemand kan delen... |
Ik had dit hele topic niet gezien :o
Maar ik was er wel. En Dying Bride ook. En AntarticA. En EPD. En Dusjcrib. enne...vast nog wel meer. Foto's post ik wel op laaifstaail, en als dit topic dan nog bestaat hier. |
Wanneer hejje de foto's Aepielief?
|
Citaat:
Heeft willem je tas terug kunnen krijgen ? :( |
hey daar was ik ook :)
|
Ik heb foto's :)
Alleen niet aan de lijn. euh ik nimm ze wel mit nach die meeting ja? |
chemical warfare (8)
Gods on the throne must be watching from hell Awaiting the mass genocide Soldiers defeated by death from a smell Bodies lie dormant no life Rising new souls on the lands where they fell Demons not ready to die Nothing to see where the sleeping souls lie toevallig dat ik het net hoor :) |
hee daar was ik ook :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |