![]() |
polo's laten bedrukken?
Hey
Ik wil 34 polo's laten bedrukken met 1 afbeelding achterop.. Waar kan ik dit het goedkoopste laten doen?? Thanx! |
Je plaatselijke drukwinkel lijkt me :o
|
|
Het zou wel HEEL toevallig zijn als mijn plaatselijke drukker net de goedkoopste en beste is van heel Nederland..
|
Citaat:
|
:D
Kan toch zijn dat iemand er hier al ervaring mee heeft, zodat ik misschien niet zou hoeven zoeken,... |
Citaat:
En misschien zijn er hiro idd wel mensen die er ervaring mee hebben enzo, of misschien tips hebben.. Ik niet iig :P |
bij een copyshop ofzo
|
Citaat:
Inderdaad doe eens wat moeite ervoor. Gewoon ff een beetje zoeken.. |
Citaat:
die zijn wel goedkoop zitten in enschede, vooral voordelig voor zulke kleine oplages |
Denk wel aan de verzendkosten als je ze ergens anders in Nederland wilt laten doen.
Ik denk overigens dat het laten drukken niet zo veel in prijs scheelt per bedrijf. Een copyshop zal goedkoper zijn dan een echte drukkerij, maar per drukkerij zal de prijzen niet zo veel verschillen. |
Citaat:
|
hm, ik wilde een paar maanden geleden eens een polo laten bedrukken met foto en tekst..,kon het natuurlijk alleen maar op wit (katoen) of op 100% polyester. Wat heb je daar nou aan :(
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |