![]() |
Een emotioneel gedicht ;-)
I remember eyes, forest bleak
whispering what I wanted to hear immortal passion, tragedies A girl with more emotions She ran across a flowered field Shouting 'bout the world's heal We had love and dreams, forever stored Impossible to leave I remember a voice, soft and sweet Never raised and always pleased Hours long she didn't talk but good There in my arms she stood She was a goddess, golden haired always perfect with those compared Many tears, she fled away In that coldness I should stay |
Rules
:) je bent echt wel goed ofzow met dichten /offtopic (ik heb de godsganse dag top 40 muziek aan m'n kop.... :-/ niet echt inspirerend ofzow... Liever hardrock maarjah Zit niet alleen hiero op de Technische dienst kutmuziek BAH /offtopic :) |
You made me cry inside.
|
klinkt zeer :cool: en dr zit iets in het heet gevoel :)
|
GO ulfheidin.. Hey vinum mooi... :o:o
|
wauw... :eek:
mooj... :) *begint afgezaagd te worde door steeds maar te zegge dat gedichten goed zijn* :o :p |
*mooijj vindt*
*knuff* :) |
.... :cool:
|
alweer een erg goed gevonden woordenkeus, je zou songtexten moeten schrijven, ik kan altijd een melodie vinden bij je gedichten...
Op zich is het een "one in a million" gedicht, maar door die woorden maak je het weer net iets anders... ik vind btw dit stukje erg mooi en aansprekend Citaat:
|
Dank allen :-)
En om even inhoudelijk te reageren op de reply van Secreet: Ik kan het er volkomen mee eens zijn, dat dit een 13/dozijn gedicht is. Maar dat is juist de reden waarom ik hem schreef ;-) Ik wou even kijken hoe een emotioneler gedicht van mij, bij jullie aanslaat, ipv de heidense shit die ik tegenwoordig vaker schrijf. En dan vat ik definitie van anders enigzins ook wel, omdat er een lichtelijk pessimistische clue in zit :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |