![]() |
10 Okt. EFFENAAR - bonded by metal tour over europe
LET OP!
Exodus Nuclear Assault Agent Steel Carnal Forge Callenish Circle Grave Mortician Behemoth Occult Niemand minder dan Bay Area-legende Exodus headlinen deze onwaarschijnlijke vette metalparty! Exodus, altijd in één adem genoemd met 80’s collegae-grootheden Slayer, Metallica, Anthrax, Testament & Megadeth (RIP). Vanavond opnieuw trots in onze metalhoofdstad, maar niet alleen! Ook S.O.D.-legende/grindpionier Danny Lil(li)ker(t) zal met zijn Nuclear Assault vies kippenvel door je merg jagen met louter klassiekers (Hang The Pope, Sin, Buttfuck, Rise From The Ashes, Survive, Braindeath, Cross Of Iron, noem maar op). Maak ons gek! En wat dacht je van de ‘masters of metal’ Agent Steel?! In maart al beloofd, maar nu dan toch eindelijk op ons podium! Geen ‘Order Of The Illuminati’ meer, maar gewoon de gillende unstoppable force-speedmetal van Agent Steel! Vanaf kwart voor één gaan we nog eens verder met een brutale nachtelijke afterparty. Achtereenvolgens spelen Occult, Behemoth en headliner Mortician (USA)! Deze ongekroonde Amerikaanse doodgravers zijn de overtreffende trap van diep, zwaar, ziek, snel en goor! Het Zweedse Carnal Forge en Callenish Circle (NL) hebben de nobele taak u aan het begin van de avond op te warmen. VOORVERKOOP IS AL GESTART! Aanvang: 18:00 uur Entree: €25.00 mensen, mis dit niet. :P |
Dat is een behoorlijke line-up (y)
|
Jullie kunnen mij daar verwachten, wie gaat er mee in de pit? :D
|
Ik zit er sterk over te denken om te gaan, lijkt me wel gaaf.
Bezoek zal dan wel voornamelijk om Behemoth en Exodus gaan |
exodus!!
|
ik moet nog kijken
behemoth speelt nadat de treinen weg zijn. |
Citaat:
|
lekker, ff kijken of ik iemand meekrijg en dan zal ik zeker wel gaan :)
|
Citaat:
zou echt te bruut zijn :cool: |
is zowat geregeld dus ik zal er zijn
|
helaas geen geld voor...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon lekker op het station liggen
|
ik wil wel gaan, even kijken of ik gratis kan :)
|
jnieuwelaar je mag wel bij mij in bed :)
ben waarschijnlijk aanwezig behemoth :D |
haha
ok jullie mogen op zolder liggen dan hehe maarre jnieuwelaar ik heb wel slaapplekken denk ik |
LET OP!
Exodus Nuclear Assault Agent Steel Carnal Forge Callenish Circle Grave Mortician Behemoth Occult |
nuclear assault (y)
|
MEESTERS DER METAAL AGENTEN DER STAAAAAAAAAAAAL
eindelijk live. Houden de forumterroristen zich even in met hun vliegkunsten dit keer. Geen zin in nog een afgelasting van deze helden. owja, nuclear assault heerscht ook natuurlijk |
:)
|
Hoe is de nieuwe Agent Steel?
|
mja.. uiteraard een goede plaat, maar haalt het niet bij omega conspiracy en zeker niet bij skeptics en unstoppable force.
Maarja, op zich issie wel gaaf. |
Ruud, ik ga liever bij jou pitten dan bij iemand uit Drenthe.
Hunnebedden zijn wel ruiger natuurlijk. |
Agent Steel haha dat klinkt echt fout hoor :)
|
jij ook.
jniewelaar laatmaar weten wat je doet hehe |
Fukcing heersch behemoth!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
HAHAHHA FOOLS!!!
dit is echt een fucking killer! lineup EIN DE LIJK AGENT STEEL LIVE !!!!!!!!!!!!!!!! BONDED BY BLOOD & GAME OVER & AGENTS OF STEEL OP 1!! AVOND!! FUCKING HELLL!!! http://irpg.sourceforge.net/ijlen/im.../headbang2.gif http://irpg.sourceforge.net/ijlen/im.../headbang2.gif |
ik zal er zijn
denk ik |
Aaah ik kan er heen lopen, tis vlakbij :) Het leven is goed...en Behemoth ook :)
|
Citaat:
|
hehe ik ga zeker mee keerl!
Effenaar, mooi om de hoek is da hehe |
vork
(y) masters of metal! |
klopt.
Duimpje omhoog voor ons favoriete bestekstuk. Waarschijnlijk gaan die bands fokking lang door, dus mischein ga ik wel gewoon tot het bittere eind door ofzo, tis toch een vrijdag. |
:cool: da wordt vrijvragen die zaterdag
|
up
ik ben er in elk geval(moet nog wel kaartjes halen) money (n) |
opschieten met die kaartjes, was 4 weken geleden al bijna uitverkocht.
En het gaat heerschen bij voorbaat!! |
Citaat:
|
nog 300 kaarten dacht ik
|
krijg pas aan het einde van de maand mijn loon:S
dan maar ff van pappie en mammie lenen hehe :) |
dont worry
be happy tuutdtuetututudtuutut |
beetje jammer dat het zo veel geld is
|
Je krijgt wel waarde voor je geld, ik ben blij dat ik al lang een kaartje heb :)
|
ok
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meen je dat :rolleyes:
|
hahaha, nu ja we drinken er enkele kerel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |