![]() |
wat moet je absoluut niet doen in een relatie :)
Oké wat is jullie grootste fout geweest in een relatie (of de grootste fout van jullie partner die nog groter was dan jouw grootste fout). (Of, als je die niet hebt gewoon kleine foutjes of domme dingetjes die je gedaan hebt en die niet echt slim waren om te doen.. Verhalen zouden dus leuk zijn :)
Oké volgens mij ist een beetje duidelijk wat ik bedoel :o |
Als ik me jaloers voel, het zeggen. Dat is echt een fout. Daar komen ruzie´s door, bij mij dan natuurlijk.. :o
Hij boos, ik boos, samen boos, samen geen leuke dag.. |
How to loose a guy in then days ;)
Ik zou het op dit moment even niet weten, 'k zal d'r over nadenken en als ik de behoefte heb, zal ik het posten. Mijn vriend maakte een paar dagen terug (een week daarvoor oid hadden we de bovenstaande film gezien) de opmerking dat het ophangen van Felix zonneschermpjes (die dingen voor op je autoraam) in zijn auto zo'n 'wegjaagactie' zou zijn. ;) |
vreemdgaan...
Zelf heb ik nog niet echt iets meegemaakt geloof ik. Zal niet 1, 2, 3 iets weten te verzinnen |
Dingen die toch wel belangrijk zijn een lange tijd verzwijgen, dan heb ik het gevoel dat je liegt, ookal doe je dat feitelijk gezien natuurlijk niet.
En verder zijn er natuurlijk veel dingen die je niet moet doen in een relatie zoals vreemdgaan. Verder kan ik niks bedenken wat ik heb gedaan in een relatie wat niet slim was, er zullen vast dingen zijn, maar kan er nu niet opkomen. |
iets wat ik heb meegemaakt tijdens de relatie niet kunnen vertellen, dat is mijn grootste fout geweest
|
hmmz. vreemdgaan was wel een flinke blunder
|
Oh ja, en ik heb / had nogal eens de neiging dingen niet te zeggen als ik denk dat ze kwetsend kunnen zijn.
|
Niet verliefd zijn :o
|
Je ergeren aan zijn gedrag...
Hem niet accepteren zoals hij is en hem willen veranderen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm .. hebben we nog niet echt gehad
|
Citaat:
Liever dat dan iemand die me keihard op mijn zwakste punten onderuit haalt met de waarheid. Voor zover er al een objectieve waarheid is. Ik spaar ook liever iemand. Als kritiek niet opbouwend is, dan moet je je kop houden, vind ik. Wat heeft het dan voor zin, behalve dan dat je even elkaar lekker hebt zitten katten. Lucht misschien wel op, maar als je dat wilt, kun je beter buiten tegen een lantarenpaal staan schoppen. Die is van ijzer, en die voelt er niks van. |
Zeggen dat we geen verkering hadden tegen iemand waar ze bij was terwijl we dat wel hadden, was niet zo serieus bedoelt maar zo vatte zei het wel op :( :(
|
<Verhaalmodus>
We zaten de hele dag al binnen in het huisje van mijn moeder. Ik heb heel af en toe daar het probleem dat ik ademproblemen krijg (mijn moeder heeft 2 katten en het kan er wel eens stoffig zijn). Nu was dat dus weer het geval, dat ik het dus benauwd kreeg. Ik wilde dus naar buiten om een frisse neus te halen en ja, mijn vriendin was bij ons, dus vroeg ik of ze thuis wilde blijven of mee wilde gaan, ik ging toch alleen een frisse neus halen. (het regende vrij hevig buiten, dus dacht zelfs dat het beter was voor haar om binnen te blijven, vooral aangezien ze het Nederlandse weer niet gewend was) Maar ze wilde mee... we liepen een tijdje in die regen, zonder paraplu, alleen onze jassen en we werden dus kletsnat... vond ze niet leuk... echt niet leuk :( . We zijn toen terug gegaan (kon weer ietsjes beter ademen) maar ze was nog steeds nat en boos... wat bleek, ze dacht dat ik een romantisch wandelingetje wilde maken met haar :D Hmmm, volgende keer misschien, als het niet zo hard regent ;). </verhaalmodus> Ja, dat hierboven dus... wel spijt van :(, wil haar niet boos hebben. Was dit echt erg meiden? Ow, was overigens wel de enige keer dat ze boos op me werd... niet zo moeilijk ook, als je elkaar niet zo vaak ziet... snif... maar binnenkort zie ik haar weer :D (ja, heeft niets met het topic te maken... boeiuh!!) |
Een ander neuken is over het algemeen een beetje not-done.
|
Citaat:
|
Dan is het gewoon een beetje aan neuken en geen relatie.
|
Mijn grootste fout was om verlegen, stil en terughoudend te zijn. Daar knappen ze binnen no time op af. Helaas. :(
Ripper |
Citaat:
Nee, geen boze berichten naar mij sturen, zo ben ik niet, heb een vaste relatie (gelukkig) Wat erger is, is met anderen vrijen en vreselijk boos worden op je partner, als die een keer met een ander naar bed gaat. Zelf wel mogen en je partner niet... tja, dat is gewoon jezelf boven die partner zetten en daarmee absoluut fout. |
Citaat:
|
mijn grootste fout in de relatie, was de relatie zelf
|
Citaat:
|
euhm.. vreemdgaan als je echt nog wel verliefd bent op iemand.. :o zelf wel es meegemaakt.. is ook nie alles .. mja enne dat je liegt, ontrouw in de relatie en als je niet met degene kan praten over wat dan ook.. m'n ex zei nooit iets, werd ook door z;'n vrienden "dooie" genoemd *LOL* maar dat was eigenlijk ook best wel saai.. snap ook niet dat ik ut 6 maanden met hem heb volgehouden mja
|
Tijdens de relatie ergens mee zitten wat niets met de relatie te maken heeft, maar dat niet durven vertellen. Dan blijft dat maar tussen je instaan, terwijl hij niet weet dat er iets aan de hand is. Daardoor is het uiteindelijk ook uitgegaan, maar ik heb het hem een half jaar later alsnog allemaal verteld, toen snapte hij het wat beter geloof ik :)
|
hmmz.....ik geloof dat ik het zelf eigluk nie wil weten hoeveel ik wel nie fout heb gedaan in relaties!!! ben vreemdgegaan meerdere keren :o, ben niet verliefd geweest op mensen etc. Dit is niet bij 1 relatie zo hoor, maar bij meerdere. En nu dacht ik eindelijk een heel leuk iemand gevonden te hebben, waar ik echt verliefd op ben en zekers nie bij vreemd ga (maak je nie druk lievûrd), maar waarbij ik ineens heel snel jaloers ben :confused: heb ik nog nooit last van gehad, jaloezie...maar bij dees dus wel...tsja, en dat laten merken hoe jaloers je bent is natuurlijk ook beswel erg en kun je beter niet doen......aargh...heel vervelend, krijg je idd ruzies van..... :(
|
vreemdgaan
:( de lul |
Citaat:
|
Vreemdgaan, respectloos zijn, liegen, dingen opkroppen als je ergens mee zit..
Ik denk die sowieso, verder komt er even niets in me op.. |
Citaat:
Had laatst heel serieus iets, wat hij dus echt in vertrouwen aan mij verteld, maar ik blijf daar mee rondlopen en moest t kwijt. Heb t aan mn moeder verteld. Maar vertel hem dat ook wel weer.. Vind dat ik dat verplicht ben. Maar niet met kleine dingen. |
als hij merkt dat er iets met me is en dat ook daadwerkelijk zo is , zwijg ik meestal gewoon. uit angst dat ik ga stotteren oid.
|
Citaat:
En vervelend is hier ook een understatement als ik zo lees wat voor dingen er dan gezegd werden. |
- te jaloers zijn
- te onzeker zijn over de relatie - vreemdgaan - liegen |
Mijn vriend en ik slokten elkaars leven compleet op. We claimden elkaar vreselijk -ik hem vooral-. Gelukkig gaat het tegenwoordig, nadat het is uitgeraakt, een stuk beter. Ik ga die jongen voor geen goud opgeven.:)
|
Wat ik heel erg vind is de situatie waarin je overigens relaties, met vrienden dus, eronder lijden. Zo heb ik een goede vriend waar ik vroeger erg veel mee optrok, maar sinds hij aan de vrouw is heeft hij geen oog meer voor zo'n ouwe maten. En dat wordt alom als uitermate asociaal beschouwd.
|
Vreemdgaan (Maar wat wil je als je relatie toch niks voorstelt)
|
1. Niet praten - Als er problemen zijn, worden ze niet opgelost omdat jullie ze allebei negeren.
2. Teveel praten - Je kan natuurlijk ook zeuren. Als hij 6 maanden geleden iets fout heeft gedaan moet je dat niet weer op tafel gooien. Daar wordt niemand gelukkig van. 3. De ander teveel claimen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet verliefd zijn. :/
|
Citaat:
|
Nou, vreemdgaan is een hele lullige...Niet da ik et gedaan heb, maar et meisje waarmee ik verkering had...wel (zij ging vreemd met mij) is echt lullig best wel want haar (ex)vriend is weer vriend van mij.. :o
|
Verslaafd raken, mijn ex is dat nu dus, zo erg dat hij niet meer naar zijn werk gaat
|
Citaat:
|
- Tien keer per dag vragen: "Vind je me niet te dik?".
- Je haar niet kammen, je tanden niet poetsen, niet samen het huis uit gaan, alleen maar computeren. - Ruzie maken om stomme dingen. Zonde. - Niet-praten. Funest. |
ik heb een gewone vriend gehad en we waren eccht dol op elkaar. Met als gevolg dat we steeds meer wilden en een relatie zijn begonnen. Nu hebben we geen contact meer.
Verder vind ik het belagnrijk in een relatie dat je alles was de gene doet accepteer. Ik heb nu een relatie, bijna een jaar, en we weten allebei wat we verwachten van onze relatie. Hierna na streven we. alles wat we verdoen is gewoon acceptatie. en dat lukt... xm |
* Agressie en geweld :-/
* Te veel schelden op elkaar tijdens een ruzie maakt veel kapot ("ben jij nu echt dom of doe je je zo voor, stomme trut!?" en zo van die dingen, nie leuk :() * De ander jaloers maken (voor te lachen) terwijl je weet dat ie zo onzeker is.... Een grapje ("hmm lekker wijf daar") moet kunnen maar nie op elke griet die voorbijkomt!) * Claimen (was mijn fout) * Achterdochtig zijn en controleren (was ook mijn fout maar wat wil je als hij vreemdging) * Liegen, ook voor de kleinste dingen... Leugentjes om bestwil moet ik echt nie meer in mijn relatie * De vrienden en familie afkraken van de andere... Het is jouw familie en het zijn jouw vrienden en als je partner er een probleem mee heeft, pech voor hem/haar |
Citaat:
Even vraagje: op wat voor manier hou jij van die meid? Wat betekent de relatie voor jou? Waarom denk jij dat jullie elkaar steeds zo in de haren vliegen? Want dit gaat nu dus al heel lang zo, en het hele forum kan meegenieten. Er moet iets zijn tussen jullie, anders hadden jullie elkaar al veel langer geleden de rug toegedraaid. Wat voor gevoel is er, en is dat genoeg denk je? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |