![]() |
Idols als zat!
Zijn er mensen hierzow die Idols als spuug zat zijn????
ikke begin het nouw wel irri te vinden om eerlijk te zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn er eigenlijk nog mensen die Idols niet zat zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik bewn idols wel zat ja, ik was het zat vanaf de eerste 5 minuten van de eerste aflevering
|
ben idols wel zat ja, was een paar afleveringen leuk en toen werd t langdradig
|
Citaat:
jeffry zei: zegt degene met een jamai avatar (omdat ik zei wie is Idols zat) en toen zei ik: sorry, ikke dat de verkeerde ikke moest deze hebbe... (ikke bedoelde ikke moest een andere avater, ik had de verkeerde aangeklikt) is het zow moelijk om goed te lezen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ikke vond de meeste wel leuk, maar nu begint het te vervelen, er moet maar gouw weer een nieuwe komen, misschien dat dan de verveling weg gaat....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neej, maar voor ons komt het over als een aanval...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:)
|
neej.
ik wacht op idols 2(y) |
Citaat:
|
ik was t al spuugzat toen die kutjim en die shitjamai in de finale zaten :/
de volgende keer doe ik ook mee, ik kan nog beter zingen als jim man :/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
He, nu al uitgereld?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze worden behandeld als bekende nederlanders... zo zie je maar weer dat we teveel media hebben voor een te klein land.
OHH piet heeft een nieuwe hond! 800 journalisten 10000 fotograven dr op af en iedereen wil in de media zitten. dus gaan ze maar bekende nederlanders zoeken... mensen die bijvoorbeeld 60ste bij idols werden :rolleyes: k ben het zat. |
Citaat:
on-topic. Ik vond Idols leuk tot en met de laatste aflevering en daarna was het over.. |
Citaat:
|
Ik ben blij dat men in Vlaanderen heeft beslist om dit jaar geen Idools te doen, en er minstens een jaartje mee wacht!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat ik de voorrondes wel weer ga kijken, maar daarna wordt het vast wel weer langdradig... al heb ik Idols1 wel helemaal gevolgd :o |
Citaat:
"Sorry, ik had de verkeerde avatar, ik moest deze avatar hebben." Of iets dergelijks... |
Citaat:
en toen zei ik: sorry, ikke dat de verkeerde ikke moest deze hebbe... (ikke bedoelde ikke moest een andere avater, ik had de verkeerde aangeklikt) !!!!!!!!!!! |
Citaat:
idols was leuk, maar nu ben k het echt wel zat.. kuzzies |
Citaat:
Mijn nichtje van 2 zegt ook "ikke" :rolleyes: |
Citaat:
|
Als je het zat bent, kijk je er toch niet naar?
|
Citaat:
|
Typ is gvd normaal met je ikke !
|
k ben het niet zat hoor, t is toch maar een kort-durende hype. ik ga het gewoon kijken als het me uitkomt, en k ben niet van plan te bellen/smsen, enzenz. dat is nog het enige waar ik me wél aan erger bij zo'n programma. dat het ons allemaal klauwen met geld kost.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |