![]() |
Myself! is jarig!
Gefeliciteerd (nog een keer :o)! :)
|
had al gefeliciteerd maarja. Gefeliciteerd! :)
|
dankje:o:)
|
Gefeliciteerd! (Ik ken je dan wel niet,... :o) maar toch: GEFELICITEERD.
|
gefeliciteerd
|
Citaat:
|
gefeliciteerd!
|
geliciteerd :)
|
Citaat:
|
Lieve Marleen, echt heel erg gefeliciteerd (3e keer ;)) en in de vakantie kom ik echt naar Helmond voor een langere 'meeting' dan toen op de EO-Jongerendag. ;) Maak er nog een fijne avond van!
(L) Anne |
feli!!!
|
congratz
|
gefeliciteerd (idd, je kent me niet :D )
|
Citaat:
|
feli :)
|
Gefeli :)
|
Citaat:
|
|
gefeliciteerd
|
ik ben maandag jarig (18)
maar gefeliciteerd :D:D:D:D |
gefeli!
|
:cool: (y)
|
Myself feliciteren komt toch vreemd over om de één of andere reden. Anyway, gefeliciteerd!
|
Proficiat. (y)
|
welgefeli:)
|
:rolleyes: wat een eer om je zelf te mogen feliciteren :P maar goed felicité
|
:cool: gefeliciteerd :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd en een gelukkig nieuw jaar ;)
heb een leuke feest tegemoet....:) |
feli'd
|
gefeliciteerd
*Zoent op drie wangen * maak er een leuke dag van :) |
beetje laat maar....
nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd nog gefeliciteerd |
ge-fe-li-ci-teeeeeeeeeeeeerd :)
|
gefeli!
|
Pfieciat. :)
|
G :( E :cool: F :) E (n) L :o I :p C ;) I :mad: T :confused: E :D E :rolleyes: R :eek: D (y) !
|
Gefeliciteerd! (y)
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd!!! Jaaaaah ik ben te laat, just shoot me!!
|
Congratz
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gefeliciteerd
|
Nog gefeliciteerd.. (f)
(laat. Sorry. :o) |
Citaat: