![]() |
Bruce Almighty
ik ga er zaterdag heen.
volgens mij issie wel lachuh :) wie heeft m al gezien toevallig? |
Is al een topic over, dus hier kan dan wel een slotje op
|
k ga er zondag heen, en hij lijkt mij ook geweldig, maar je kan bijv ook reviews opzoeken als je meningen wilt enzo, alleen vindt ik het zo stom dat ze bij sommige bruce almighty reclames alleen dat stuk doen van dat jennifer aniston zegt dat r "boobs bigger" zijn... dat geeft echt een heel ander beeld va nde film als je allen dat stu kziet, dan is t echt stom, dus fout dat ze die reclame hebben gemaakt, het "I got the power" gedeelte is veel leuker :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahahaha :D lol @ Rawsteel :D
ennuh waaaaaaar dan???? :confused: |
Hij was wel te doen, had hem gedownload...
|
heb em in de sneakpreview gezien, hijs leuker dan k had verwacht, er zitten wel grappige momenten in
|
|
ok niet gezien, waar stond ie? op pagina 100 ofzo :/
|
bes grappig, meestal is hij wel flauw en overdreven maar deze van jim carrey is wel leuk, vooral dat stukje dat ie iets zegt over een paar gozers die een man aan het irriteren zijn, zegt ie volges mij "you better keep walking" en dan komen ze achter hem aan...dem ik lag plat :D:D(y)
|
Jaaaa, superfilm :cool:
|
Ik heb em gister gezien. Het is echt een heel leuke film. De zaal zat helemaal vol en volgens mij was er voor in de zaal iemand aan het stikken van het lachen... :D
|
ik heb echt in een deuk gelegen, het duurde een beetje in het begin, vond ik, maar als ie eenmaal op gang is..... :D :cool: (y)
|
Mwah, ik vond 'm wel leuk. Heb er niet helemaal om dubbel gelegen, maar om sommige stukken moest ik wel erg lachen.
En natuurlijk Morgan Freeman. :) Morgan, we love you! :o |
Er is dus al een topic over dus deze kan dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |