![]() |
herinnering is een vlinder
herinnering is een vlinder
die stil, vleugeltrillend en dan weer, vliegensvlug eh… wat? ach ja, herinnering… herinnering is dood blad dwarrelend van boven naar beneden en weer terug of zo iets geloof ik |
Herrinering is verleden,
Verleden dat is grijs, Grijs is de kleur van oud, En oud is de dode tijd, Herrinering is dood, En levend tegelijk, Klamp je niet te vast, Je neemt jezelf in de zeik, Een foto is de mooiste, Herrinering van ooit, Toen alles nog okay was, En de toekomst nog een prooi... ---- Ofzoiets ---- |
Hey hij is verdomme best goed zie ik nu...haha had een helder minuutje....
Groetjes! V. |
Citaat:
|
Op zoek naar één van die vele geheimen? ;-) Beginnend gravend in het verleden, langzaam stukjes samenleggend van de structuur die er niet is. Ik denk dat herinnering een vlinder is die terugkeert uit het verleden, waar het geboren werd als een rups, en nu zwevend op gevoel opnieuw naar je toekomt. Een vlinder die onderging, maar niet verdronk ;-) Of zo iets ;-) Dat laatste, drie woorden die er weer een hele dimensie aan geven. Klasse, ik had niets anders verwacht ;-)
Groetjes, Dreampoet |
Ja, ik kan op jouw gedichten nooit negatief reageren eigenlijk... ook deze is weer erg goed. *applaus!*
:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |