![]() |
(boven) armspieren kweken?
Ik heb dus in verhouding wat dikkere/stevigere bovenarmen, en zou die dus graag wat dunner willen hebben.
Bij fitness train ik ze al, maar dat is niet genoeg. Weten jullie hoe je thuis je bovenarmen wat kan verstevigen. ( zonder opdrukken, dat hou ik niet vol, en ik heb thuis ook geen gewichten oid. ) Alvast bedankt :) |
Citaat:
nee, maar daarmee train je die spieren trouwens wel.. ik snap alleen iets niet: ze zijn al te stevig, en dan ga je extra trainen? worden ze alleen maar gespierder van hoor |
Dan moet je accordeon gaan spelen ;)
(Ik kan het weten, ik doe het, en het is echt zo!) |
Ik train mn armpjes ook en daar worden ze alleen maar steviger en gespierder van. Ik had eerst superdunne armen, toen ben ik dus meer gaan eten (=aangekomen) en beetje gaan trainen..
Je armen worden dus NIET dunner als je ze traint, alleen maar steviger en breder. Gepspierd staat wel beter als vet imho. Cat |
je moet een kwartiertje nonstop voor de spiegal staan boxen, gewoon in de lucht, totdat je niet meer kan, beetje springen en huppelen erbij ken ook geen kwaad.
:) |
bij mij in de sportzaal hebben we armfietsen...train je het vet er zo van af
|
Er is natuurlijk een verschil tussen 'dikke' bovenarmen en bredere bovenarmen.. Als je armen wat slap lijken (niet stevig dus), dan kan het helpen om je triceps te trainen. Anders kun je misschien beter cardio doen om vet kwijt te raken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |