![]() |
Forecast
Wat vindt jij van de kledingwinkels "forecast"?
:) |
niets byzonders
|
Mooie poppen, maar onlogisch ingerichte winkel (Zwolle), ruimte niet goed gebruikt, muziek staat te luid en niet mijn stijl.
|
lekkere felle kleuren (y):) erg leuke winkel, niet alles maar wel veel :)
kheb zo'n lekker felgroen vestje van Forecast en ik vind het leuk. |
Winkel met soms wel leuke dingen (heel soms dan wel) alleen verschrikkelijk duur..
Verder denkt die winkel dat het helemaal gweldig is, daarom is het duur gaan worden (was eerst niet) en omdat het duur is denken mensen dat het nog geweldig is ook :s |
Ik ken die winkel niet.
|
vreselijke winkel, kheb echt een chronische hekel aan die winkel plus kleren. Op een of andere manier zijn hun kleren altijd elk seizoen elk jaar hetzelfde, maar dan net iets andere kleuren ofzo, bluhg
|
ooooh dat, ik vind t echt heeel erg kut.
|
Niet bepaald mijn lievelingsmerk.. en dat is dan nog zacht uitgedrukt! :rolleyes:
|
Ik heb ergens een riem van dat merk. Jippy.
Maar dat daar tegenwoordig al complete winkels van bestaan..nooit geweten. Verder ook niet echt de behoefte om daar naar binnen te stappen, weinig kans dat ik iets vind naar m'n smaak . |
Heb er een spijkerbroek van, heel mooie en was heel goedkoop. Voor de rest vind ik er niet zo veel aan.
|
Ik ga er nooit meer naar binnen.
Toen forecast er net zat wilde ik nog weleens naar binnen lopen, maar binnen 3 seconden komt er al iemand: 'kan ik je ergens mee helpen?' VERVELEND! (n) |
ik ken t niet eens :confused:
|
Citaat:
|
vind het een minder prettige winkel
past in het hokje van cool cat |
Ik ken alleen de naam...
|
vind t wel beter dan coolcat hoor.. zijn echt best modieus geworden de laatste tijd.... beetje H&M concurrent ...
|
ik heb er shirtjes van..maar tis best prijzig daar
|
Citaat:
|
Prijzig?!.. mja felle g-sus shirtjes enzo zijn duurder volgens mij (die zijn ook TE duur en kvind ze vaak lelijk) .. kvind het een leuke winkel om af en toe es een blouse of shirtje of wat te kopen (y) alleen het verschilt soms heeel erg wat ze hebben
|
heb er een hemdje van..
met giselle, christina, kate etc. erop.. = best ok.. staat op fotowboek van me... http://forum.scholieren.com/fotoboek...e=forum&id=987 alleen ergg slechte kwaliteit maar ok :P |
Ze verkopen er mooie en leuke kleding vind ik.
|
Citaat:
|
Heel leuke kleren meestal, de broeken zitten me altijd heel goed en die vind ik nog wel meevallen in prijs. De truitjes en vestjes vind ik saaier en relatief ook een stuk duurder.
|
DE "officiele" forecast winkel in eindhoven vind ik niet zo geweldig.
een paar winkels verder ligt VET daar verkopen ze ook forecast.. dat vind ik wel n prettige winkel en niet te duur. |
verkopen ze daar ook cars?
|
d8 dat ze bij forecast alleen eigen label verkochten... dus geen cars....
wil je een cars broek??? ;) :D |
Citaat:
cool cat = verschrikkelijk daar hebben ze nog van die blousjes voor jongens met chinese tekens erop in van die vre-se-lij-ke kleuren.. :p En bij de Forecast is het niveau veel en veel hoger.. alleen de mensen + muziek daar is misschien cool cat -achtig |
Ik vind het een irritante winkel. Ik kan niet precies vertellen waarom, maar de sfeer bevalt me gewoon niet. Bovendien vind ik dat ze de kleding in lelijke combinaties neer hebben gehangen, waardoor je erg lang moet zoeken voor je iets leuks vindt. Eigenlijk ga ik er alleen naar binnen als ik in de etalage iets leuks zie staan...
|
Citaat:
|
Citaat:
ze moeten nog wel lekker boven mn fila boots hangen he :P |
Citaat:
:D |
Het "kan ik u helpen manier" mag niet bij forecast. Ze spreken mensen aan op het gedrag en wat ze doen.. gewoon gezellig babbelen.. (noe) Ik denk dat je in de war bent. Want dit is een verboden zin bij Forecast.
|
Citaat:
Ja tief op zeg. Dát is pas irritant. |
Duur
|
hmmm niet super speciaal ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
wel diagonale streep toch & graag een zo fout mogelijke kleurencombinatie :D ps, mn sign blijft tot de laatste streepjesblouse uitgestorven is :P |
Ik kende m niet (wel onder de naam VET) maar vandaag zag ik er een in Tilburg.. niet echt bijzonder, vind ik.
|
Ken het niet. Wat voor kleding verkopen ze daar?
|
Ik ken de winkel niet, maar het merk wel (verkopen ze bv bij Vet). Sommige dingen zijn wel leuk, maar ik vind het niet geweldig.
|
Citaat:
Maar gewoon het idee dat er uberhaupt meteen iemand op je af komt, ik ben geen debiel ofzo! |
Ik wou al zeggen, volgens mij hebben ze in "Vet" ook Forecast kleding, niet mijn smaak in ieder geval, ongelofelijk duur, en vaak staat het ook wat verwijfd, als ik deze term zou mogen gebruiken! :p
|
Citaat:
|
Ik ben er nog nooit binnen geweest
|
Loiwk
|
Vet ken ik wel, maar een echte Forecast-winkel niet. Ik heb een beetje een holle rug, dus dan heb ik bij de meeste broeken een enorm gat aan de achterkant. Ik heb 2 broeken ervan en die zitten wel lekker.
Op zich let ik niet echt op de winkels zelf en als er zo'n miep naar me toe komt dan zeg ik meestal dat ik even aan het kijken ben. Maar in de Vet doen ze dat niet echt. |
eigenlijk houd ik niet zo van die kleren (doe mij maar netjes) maar ik heb er wel een spijkerbroek gekocht, met van die 2 rijen knopen aan de voorkant, wel meer aan de zijkant zeg maar...
maar verder heb ik er nooit iets gekocht en loop er nu ook meetsal niet meer naar binnen, tis een beetje wat alternatiever vind ik. maar qua prijs weet k t niet, tis alweer een tiidj geleden, en waar vind je tegenwoordig nog een spijkerbroek die onder de 50 euro is...:S |
Wel leuke kleding, alleen beetje duur.
Was wel grappig, ging er met mijn vriend in. Hij ging naar de mannenkleding, ik bij de vrouwen, allicht :) Ik pak een felgroen shirtje, en hou 't omhoog naar hem. Heeft hij precies 'tzelfde vast, maar dan zeg maar mannelijke versie :D we passen wel bij elkaar :cool: |
Citaat:
correctie voor mij valt het in het straatje van cool cat. edit: typo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |