![]() |
Is ze bi??
Ik kijk steeds gekker op van me vriendin.... ze vertelde net dat ze 4 jaar geleden met een soort spel stiekem met een meisje heeft gezoend toen ze voort eerst dronk en rookte...... Heb ze aan niemand verteld behalve mij??
Is ze nu bi of niet??? Ze zegt van niet... |
Waarom zou je dan bi-sexueel zijn... iedereen expirimenteerd... toch? Vriendin van mij heeft ook met een andere vriendin van me gezoend.. en ze zijn hartstikke hetero en nog goede vrienden ook.
|
Ergens gaf iemand (was het Andijvie?) hier een mooi antwoord op.
|
Was ik ook maar een meisje, dan zou ik ook met leden van mijn geslacht experimenteren :cool:
|
Citaat:
(Jammer, hè, weer een illusie verloren gegaan... ;)) |
Om maar even iemand sig te quoten: I'm a lesbian trapped inside a man's body.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat je meteen bi bent als je met mensen van beide geslacht zoent.. Pas als je op allebei verliefd kunt worden. Maar das mijn mening.
|
Nee, heb ook weleens met een meisje gezoend (vaker zelfs) maar ben zeker niet bi.
|
hoe oud was zE?
|
Citaat:
|
Ik heb ook wel een paar keer met een meisje gezoend, maar ben niet bi
Maar zou het je wat uitmaken als je vriendin het wel is dan? |
hehe... 12/13 ze kan zelf nauwelijks overtuigd zijn dat ze hetero is ^_^
|
waarom is ze meteen bi dan? Omdat je met een meisje zoent ben je gelijk bi? dat slaat toch nergens op. Ik heb ook wel eens met een meisje gezoend, dat was gewoon expirimenteren, om te kijken hoe dat nou was, zoenen. en ik ben gewoon hartstikke hetero hoor:)
|
Als dat jouw redenatie is, dan zou ik dus ook biseksueel moeten zijn :confused: Oftewel: ze heeft gewoon een keer met een meisje gezoend, en dus? Dan hoeft ze toch niet meteen op meisjes te vallen? Ze heeft waarschijnlijk 'gewoon' met iemand gezoend waar ze verder niks voor voelde (en dat was toevallig in dit geval een meisje), dat is toch niet zo'n ramp?
|
zeker als ze zo jong was wil dat niet zeggen dat ze bi is hor iederen probeer tdingen uit. ik heb ook weleens heel veel interesse gehad naar het zoenen en vrijen met een meisje, maar ben toch nie bi hoor... heb weleens met een meisje gezoent. maar die interesse is nu ook helemaal weg...
vaak is het meer het nieuwsgierig zijn ernaar en dan houd t daar ook op... |
Nee man, maak je niet druk, anders zou ik ook bi zijn. En dat ben ik niet. Denk ik... :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43. |