![]() |
Wie is de beste links back momeneteel ter wereld?
ik denk:
1: Paolo Maldini 2: Roberto Carlos 3: Sylvestre |
1.Roberto Carlos
2..Paolo Maldini 3.Ashley Cole |
roberto carlos
|
Roberto Carlos
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vinden jullie niet dat roberto carlos eigenlijk meer een linksuiten is? ik vind hem verdedigend eigenlijk niet al te sterk.. maar wie het dan wel moet zijn weet ik niet..
|
1 Sylvestre
2 Capdevila 3 Cole ik beschouw maldini al jaren niet meer als linksback........ |
*kopt in* Roberto Carlos
|
Maldini
Purrel Fränkel :D Michael Dingsdag :D Roberto Carlos vind ik maar een gewone linksback |
roberto carlos, maar meer vanwege zijn aanvallende capaciteiten.
|
Lizerazu vind ik ook nog altijd goed..
maar Maldini is absoluut de beste, al speelt hij er meestal niet :) Roberto Carlos is natuurlijk ook goed maar dan vooral vanwege zijn schot en rushes.. |
Puur verdedigend gezien op dit moment (afgelopen seizoen) Ashley Cole
als ik andere kwaliteiten meereken (aanvallende impulsen, diversiteit, e.d.) dan Roberto Carlos en Silvestre uiteraard :o |
de hele grap is dat als je met backs speelt dat daarvan de bedoeling is dat die backs snel zijn en veel mee naar voren gaan
en roberto carlos steekt dus boven alles uit maldini is geen linksback maar een linksachter of centraalachter en voor de rest kan niemand tippen aan dit niveau als je het hebt over (ongeveer) deze positie |
roberto carlos heb ik toch mijn twijfels over hoor... tuurlijk,, hij is eeng geweldige voetballer... geen twijfel over mogelijk, maar hij laat vaak zijn postie helemaal open omdat ie weer eens voorin staat..
en ik blijf gewoon Nebo Gudelj de beste vinden...:p ;) en serieus: Ian Hart vind ik ook zeker een goeie op die positie (y) |
Zenden... :p
De Cler natuurlijk :D |
Roberto Carlos
Sorin Maldini Cole Coco ik weet t niet een van deze zou t wel zijn ik vind dat et trouwens opvallend dat Sorin nooit genoemd wordt... |
Ashley Cole
Juan Pablo Sorin |
lizarazu
|
Wat is dat toch met die Maldini?
Ik vind het zelf maar een uiterst matige voetballer... Is wel eens anders geweest maar het gaat toch om beste linksback momenteel... Ik denk Roberto Carlos of Sorin |
Roberto Carlos
|
R.Carlos. Ik vind hem eigenlijk niet zo goed, maar betere linksback kan ik niet vinden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16. |