Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eindexamens 2003 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=63)
-   -   Hoe was diploma uitreiking? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=524290)

Shade 27-06-2003 00:28

Hoe was diploma uitreiking?

Of ik ben blind of er is nog geen topic echt over wat er gebeurde en hoe et was....(otherwise lock ;))

Wij hadden powerpoint presentatie (Naam en foto) en over iedereen een gedicht of lied. Was echt lachen :D

We kregen allemaal reclame troep in een tasje :p (deo, zalfjes, shampoo en reclame folders...)
En schoolfoto, diploma (<---DUH!), programma boekje met alle texten van gedichten en liedjes.
Was echt leuk :)

wel stikkend warm 2 uur lang in de gymzaal met scholieren en veel familie

rockyj 27-06-2003 01:19

heb vanmiddag om 2 uur pas me diploma uitreiking, maar ik verwacht er niet echt veel van
maarja dit lijkt er wel een beetje op http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=513632

lotjesnotje 27-06-2003 06:54

bij ons was het echt heel leuk en er waren een hele hoop mensen. De verhaaltjes die ze vertelde waren echt heel leuk. Bij mij vertelde ze dat ik in de eerste politie agente wou worden, van te veel eten druk werd(suikerallergie) ik wel wel wist hoe ik moest slagen en uit het verslag van school toen ik eruit geflikkert was hebben ze gehaald ik was niet in een zo goede bui toen moest ik lachu best een vreemde zin. Allemaal wel kei leuke dingen en ze begonnen ook nog over mijn beste vriendin dat we onafscheidelijk waren :D echt supper stoer vond ik het!

Earwen 27-06-2003 09:07

gister diploma uitreiking gehad.

De leraren deden wat stukjes over de lerlingen of lazen wat voor over de leerlingen.
enzo. Het mens van Godsdienst waar ik altijd mot mee had moest wat over mij voorlezen * hell * dus dat was niet echt possie maar boeiend

@Moon 27-06-2003 09:35

Ik heb het gisteravond gehad. Toen we (alle examenkandidaten) achterin de kerk waren hadden we echt zoiets van 'waarom sturen ze die diploma niet op?! Hoeven we tenminste die toespraak v/d rector niet aan te horen.' Maar het viel gelukkig wel mee. Het was toch best wel cool, echt geweldig.
Eerst liepen we helemaal om zodat we met zn allen via de voordeur de kerk binnen liepen waar alle ouders vrienden enz zijn en de docenten bij het altaar. Toen we binnenliepen kreeg ik echt de rillingen, iedereen applaudiseerden namelijk voor ons. Daarna kregen we een heel verhaal v/d rector te horen - allemaal dingen over ons en de school uiteraard en volgens hem was uit onderzoek v. Trouw onze school vorig jaar de beste school van heel NL :eek: ben er toch wel trots op :D Daarna nog een toespraak door een of ander secretaris v. onderwijs oid en nog een toespraak van twee klasgenoten. Daarna werden de diploma's uitgereikt. Er werd één voor één naar voren geroepen en bij t altaar kreeg je een toespraakje door de rector over jou te horen. Daarna kreeg je je diploma en kon je daarna nog alle docenten een hand geven en kregen we nog een roos en het boek "Latijn dat leeft" :confused: (-jaja allemaal gymnasiasten- alsof we dat allemaal willen hebben ahum:rolleyes: ). Nou kortom ik vond het fantastisch, alleen niet die lange zit van 2.5 uur op kerkbanken!! Kreeg echt pijn aan mn kont :(

alwaysgood 27-06-2003 10:10

ik heb vanavond diploma uitreiking, dus post nog wel hoe het was.

lucy48 27-06-2003 10:22

Eerst gingen de rector en conrector een leuk verhaaltje houden, daarna kwam ieders foto in beeld en gingen een paar leraren een afscheidsliedje zingen, daarna kwam weer iedereen groot in beeld op een groot scherm en moest je naar voren komen als je foto in beeld kwam, toen kreeg iedereen een persoonlijk praatje, en daarna het diploma met jaarboek en V6 eindfoto en zo en toen nog een soort van receptie achteraf

KiMZz 27-06-2003 12:26

Ik heb dalijk diploma uitreiking :) Ben benieuwd!!

ne0 27-06-2003 12:43

bij mijn diploma uitreiking, lieten ze op een beamer foto's van paar mensen zien van 4 jaar geleden (toen ze nog brugsmurve waren :D) en van nu :D. Gingen ze ook nog een stukje op voeren, van wat mensen allemaal aan rare dingen gezegd, of gedaan waren (allemaal quotes enzow voorlezen)
We kregen ook zown tasje met 'rotzooi' op et laatste :D

sublime 27-06-2003 15:21

ik had eergister diploma-uitreiking en twas wel leuk ja... bij ons ook foto's van vroeger en een lied waarin aan iedereen een paar regeltjes besteed werd.

en onze wiskunde leraar heeft nog speciaal een opmerking gemaakt over ons A1 klasje :D echt kewl.

en weet je wat wij hebben gekregen??? een gereedschapskistje, met schroevedraaiers enzo. dus.

pyres74 27-06-2003 15:58

ik ga ook voor een slotje
omdat er hier al een topic over was

)Vampje( 27-06-2003 16:46

Het was leuk!:)

Mijn vriendje is speciaal eerder gestopt met werken, en dat terwijl hij àlles doet voor zijn werk, de lieverd.

Daarna hebben we een afterparty gehouden bij m'n vader thuis, lekker gezellig met z'n drietjes taco's gegeten.

alpha 27-06-2003 18:05

Toch maar een slotje omdat dit (http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=513632) topic hetzelfde is.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.