![]() |
What to Do?
Ik zit echt met een probleempje, er zit een meisje bij mij op school die ik leuk vind. Ik heb haar email al, en al leuke gesprekken met gehad enzo, maar het punt is, dat ik het moeilijk vind om haar een keer mee te vragen ergens naartoe... En jammergenoeg mag ze nog niet uit van haar ouders... beetje vreemd maar igg, hoe moet ik dit aanpakken? Btw, als vrienden klikt het wel goed tussen ons, maar verder weet ik het niet:(
|
had hetzelfde 'probleem' zag het alleen niet als een probleem. Gewoon een keer een smsje sturen (als je nummer hebt?) anders over MSN vragen of ze een keer smiddags iets met je wil drinken ofzo.
Je hoeft niet meteen naar the hottest place in town, gewoon ff samen wat doen en zien of het ook klikt naast julie vriendschap. |
gewoon als je een keer in een goed gesprek zit op msn, vragen of ze niet een keer zin heeft om samen naar bios te gaan (ga er vanuit dat ze dat wel mag).
|
Of je gaat bij d'r langs, gaat daar gezellig met 'r kletsen, filmpje kijken ofzo.. Dan leren die ouders je ook meteen kennen..
En als zij dan een keertje zegt: "Ja, ik wil met "kweetnie" uit", dat zij dan eerder zullen zeggen dat 't ok is, omdat ze jou kennen, en (hopelijk) enigszins vertrouwen.. |
Schrijf haar een mooie brief waar je je gevoelens voor haar in zet.
|
Citaat:
|
Uit? Vraag haar mee naar de bios. Of valt dat onder uitgaan? :)
|
Citaat:
|
Liefdesbrief ?
Hmm.. klinkt allemaal erg romantisch enzo, maar dat zou ik nou net nog niet zo aanpakken.. Misschien schrik je haar dan een beetje teveel af.. Omdat jullie gewoon vrienden zijn,.. zoiets verwacht je toch niet zo snel van een vriend ? Maar oke,.. Wel een lief idee, voor als het allemaal wat zekerder is. |
Je moet er in ieder geval achter zien te komen of zij dezelfde gevoelens voor jou heeft als jij voor haar. En als je dat weet, of je vermoed iets, dan kun je best een brief schrijven vind ik. Niet teveel slijmen, maar gewoon waar het op staat. Op jouw manier. En als jouw manier haar niet bevalt, weet je ook meteen waar je aan toe bent.
Succes! |
Ik zeg altijd.. gewoon eropaf.. je hebt nix te verliezen..! Komaan :P
|
Citaat:
|
Gewoon doorgaan met die leuke gesprekken :)
En vraag haar anders overdag een keertje ergens mee naartoe. Naar het strand ofzo (nou ja, ik weet natuurlijk niet waar je woont ;)) of iets anders bij jullie in de buurt :) Dat mag ze vastwel van haar ouders en op die manier kun je haar ook leren kennen. |
Een keertje uit school met haar mee naar huis. Huiswerk maken. Dan word je daar al een bekend gezicht, en mag ze misschien wel eens met jou uit. Wel voor twaalf uur weer thuis! En niet met haar kleren binnenstebuiten weer afleveren....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |