![]() |
Favoriete nieuwslezer
Die van mij is Lorratta Schrijver, omdat dat de enigste is die ik bij naam ken... Wat jullie?
|
philip freriks vanwege zijn leuke versprekingen waar hij zelf ook hartelijk om kan lachen
en hettie.. hennie.. of hoe heet ze nou precies, nou ja die oude, die blijft maar zeggen dat het niet boeit hoe ze er uit ziet want het gaat om het nieuws en yvon jaspers en marga van praag bij het jeugdjournaal (y) :) |
Philip Freriks idd (y)
|
Philip Frericks idd, en Henny van de Stoel als ze weer es zichtbaar probeert haar lachen voor zich te houden. :D
En Joop van Zijl, maar die leest niet meer voor de tv; hij doet volgens mij alleen nog dingen voor de radio. Dat is ook wel erg leuk. :) Met het oog op morgen, bijv. |
Citaat:
Eh, die dan maar :) :rolleyes: |
Carolijn Lilipaly of zo iets (y)
|
Jan de Hoop (presenteert hij eigenlijk nog?)
|
Citaat:
|
SACHA DE BOER natuurlijk
|
Sascha de Boer roeleert :cool:
|
Philip vind ik grappig... hij heeft iets knulligs
|
Citaat:
|
Philip freriks is oke ole oleeeeee. (om alle al genoemde redenen)
Jan de Hoop is ook wel grappig en Jeroen Latijnhouwers!!! (of hie je dat ook schrijft). Dit zit 's ochtends altijd met een kater te presenteren :cool: (y) |
Phillip :)
|
Sasha de Boer :D
|
ik vind ze allemaal wat vaag, alleen grappig als ze zich verspreken of als ze contact maken met het buitenland (een verslaggever) en ze kunnen elkaar niet goed verstaan :D :D :D
|
Gouden combinatie:
Philip Freriks Erwin Krol voor het weer en dan samen lekker foutjes maken en gniffelen En ze wensen me allebei een HELE goede avond |
Citaat:
|
harmen siezen :) Tja dat krijg je als het je buurman is :p
|
Citaat:
|
Harmen Siezen, alleen jammer dat hij ermee gestopt is :o
|
Citaat:
|
Philip Freriks, en voordat hij ermee stopte ook Harmen Siezen.
|
ik bijna nooit nieuws maar ik vind die van sbs6 toch wel een stelletje vreselijke mutsen
|
Jan de Hoop om zijn humor en Femke Wolthuis omdat ze zo lief is. :o
|
Hennie Stoel en Harmen Siezen
|
Ach. Als het nieuws fatsoenlijk verteld wordt,
ben ik al tevreden. |
Ik kan me Philip Fredericks ofzo nog herinneren, vroeger keek ik wel het nieuws en ik vond hem wel grappig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen ik 6 was ofzo. |
Citaat:
|
sasha de boer
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |