![]() |
jeans
Welke dames voelen zich sexy in een spijkerbroek?
En welke heren vinden dit mooi om te zien? |
Ik vind het zowiezo altijd mooi. Ja wel een jeans uit deze tijd he.
En bij sommige broeken ziet het er ook heel sexy uit. Vooral dat kontje ;) |
Het is niet zo dat ik over straat loop en denk "Goh, wat voel ik me sexy :o".
Maar over het algemeen vind ik spijkerbroeken wel leuk staan, meestal. Mits het niet zo'n onder-je-oksels-broek is. |
Citaat:
|
onder de oksels?
tuinbroeken zijn dan zeker ook niks... Maarre spijkerbroeken staan bijna altijd sexy vind ik.... |
Citaat:
Maar ook bij jongens vind ik dat afschuwelijk. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik een lage strakke mooie spijkerbroek aan heb voel ik me wel sexy ja.
|
Jep, een mooie meid in eem mooie spijkerbroek vind ik wel sexy. Helemaal als ze een beetje een mooi kontje heeft komt dat best wel mooi naar voren in een spijkerbroek...
|
Spijkerbroeken, vooral als ze lekker strak om het kontje zitten, als het een lekker kontje is dan he : :o
Van die skate broeken staan soms ook geil op meisjes :D |
zo'n spijkerbroek die gegoten om een meisje haar billen zitten..
woejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj :o maak me gek |
als het maar een lage broek is, niet zon hoge :p
en geen overzeas broek, wel beetje strak :p |
skate jeans jeah soms he?
en tijdens een regenbui ook leuk gezicht nog dames met een mooie spijkerbroek die met mij in een hijskraan willen klimmen . en samen tot een hoogtepunt komen? Liefst tijdens onweer..... |
enneh kronkeltjek.....
keep e'm on dear mooi! |
ik draag alleen maar spijkerbroeken, en nie omdat ik me sexy voel, ze zitten gewoon ut beste
|
Ik voel me er niet lelijk in of zo, maar echt supersexy.. Nou ja, ik hoef me niet te schamen als ik er eentje draag, laat ik het zo maar zeggen.
Ik zie sowieso vaak meiden die er heel mooi uitzien in een strakke lage spijkerbroek, echt super. Zelf draag ik liever een strak rokje/jurkje. Bij sommige jongens (lees: mijn heerlijke vriendje) vind ik een redelijk strakke spijkerbroek er wel heel sexy uitzien. |
Welnu de stand:
Dames die gewoon weleens jeans dragen: 3 Sexy jeansgirl tot dusver:1 mannelijke liefhebbers : 6 Genoeg interesse, dat wel er kan nog meer bij dames! |
ja ik draag wel eens jeans, van die heupjeans..
kost me altijd wel moeite... klote broeken hebben altijd van die korte pijpen (of van die lelijke motieven. ik ben nog steeds voor de normale spijkerbroek zonder strepen!) |
kee dan Signy!
Zijn inderdaad nog erg aangenaam om te zien voor de liefhebbers denk. Maarre mag wel comfortabel blijven natuurlijk, [ vind de laatste mode soms iets te strak] alhoewel je mij niet hoort klagen.... indien je broek goed zit en staat, voel je er dan soms sexy in? Of blijven het klotedingen? |
een leuke moderne spijkerbroek die goed zit, niet te lang is en zeker niet te kort staat zeker goed :)
|
levis type 1 jeans voor vrouwen is behoorlijk geil. verder hebben indian rose en diesel ook wel leuke spijkerbroeken voor vrouwen geloof ik. Dat replay ben ik minder fan van.
levis, diesel en h&m hebben de mooiste voor mannen imo |
Sexy? Nou nee. Dat wil zeggen... Soms kijk ik heel tevreden naar mijn heupen, die gaan toch wel mooi rond. Maar dat ding zit ook zo strak om m'n kont en daar ben ik niet zo van gecharmeerd. Nou ja, ik vind de vorm nog wel best, dus het zal me niet zo heel veel boeien...
|
Het kan mooi staan, maar dan moet het niet té strak zijn. Het moet er mooi omheen sluiten maar de boel niet in een ander model dwingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik draag altijd spijkerbroeken, maar voel dan niet sexy ofzo, ik vind het gewoon lekker en mooi zitten.
|
Uhm, niet sexyer dan in andere broeken, tenzij het mijn extreem-mini-spijkerbroek is, maar dat komt dan niet door de spijkerbroekheid ervan. Wel stoerder dan in andere broeken overigens, maar dat komt doordat ik alleen stoere spijkerbroeken heb
|
Ik. :)
|
Ik draag spijker-skate-broeken en ik voel me er niet sexy-er in.
Maar het staat mooi bij mij in vergelijking met een strakke spijkerbroek. |
Citaat:
|
Whaha leuk dat ik word gebombardeerd tot sexy jeansgirl.
Maar dat ik me er sexy in kan voelen hoeft niet te betekenen dat ik er ook daadwerkelijk sexy uitzie :) |
Citaat:
|
Ach gut, het kontje van mijn vriend in een spijkerbroek, echt heerlijk! Maar eigenlijk vooral schattig en mooi :) Hij heeft precies de goeie billetjes: geen bony ass, geen bolle reet. Net genoeg, super.
|
niet meer iets voor lifestyle dit?
ontopic: strakke jeans bij een meisje =(y) |
als ze strak zitten vind ik het wel geil
|
Ik voel me niet sexy :o Hen een dikke kont en dikke bovenbenen, erg schattig allemaal. Maaaaar het boeit me verder niet :P Ik doe het de wereld regelmatig aan... rond huppelen in een spijkerbroek :D
|
|
Citaat:
|
Vind het meestal wel mooi staan voor iemand anders, maar zelf heb ik eigenlijk vooral stoffen broeken en geen jeans.
Stof vind ik eigenlijk voor een meisje net iets leuker staan, maar ja, hangt af van de persoon die derin zit. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind een mooie spijkerbroek niet lelijk
net als alle andere mooie kleren.. (y) |
Speciaal voor jullie een fotocollage gemaakt:
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=182237 |
ik draag alleen jongensbroeken :D niet dat ik me er "sexy" in voel of zoiets maar wijde skatebroeken zitten het lekkerst... (y)
|
Citaat:
|
ehm ja, maakt het uit wat je aanhebt enz, ik bedoel; strak is niet meteen super sexy ofzo. Ik prefereer een vrouw in zwarte broeken, dat past mooi enz. wat voor soort stof maakt niet uit...
|
Citaat:
Citaat:
|
een mooi kontje in een strakke spijkerbroek is een van de mooiste dingen die bestaat
jaa.. mooi... :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |