![]() |
[Beeldscherm] Hoe krijg ik em licht?
Zoals je al aan de naam van de Topic ziet wil ik weten hoe ik mijn Beeldscherm lichter kan maken, want bij bijvoorbeeld Counter-Strike is het allemaal zo donker dat ik de helft niet zie! (kheb de gamma, etc in het spel zelf al helemaal hoog!)
Ik heb natuurlijk ook al mn knoppies om scherm gebruikt! Ik kreeg bij mijn nieuwe moederbord een proggie: E-Color 3Deep. Hiermee kon ik mijn scherm licht maken en had ik nergens last van, maar het was maar een trial-version! De Full version is $29,95! ZIEK! Ik wil dus een proggie dat mn scherm licht maakt, maar het moet wel gratis zijn (zo rijk ben ik namelijk niet ;) ). |
kijk eens in je beeldscherm-opties. daar staat ook wel "gamma" en "light-adjustment" als je een beetje goede drivers hebt
|
Ik heb deze videokaart:
Nvidia GeForce 4 Ti 4800 SE (driver: v.6.14.10.4403.) Ik heb al geprobeerd bij overlay kleuren beheren de helderheid te verhogen maar dat maakt om de één of andere reden niets uit :confused: |
nVidea! das goed iig :P
ik zal ff zien voor je Display -> Settings -> Advanced => Geforce dan aan dat menu aan de rechterkant 'nview' en daar knop Apperaatinstellingen -> kleurcorrectie pff hele mond vol, maar dat moet werken iig |
SUPER MEGA ULTRA (en nog meer van dat soort dingen :D ) TNX TNX TNX :D TNX :D TNX :D TNX :D TNX :D TNX :D
Het werkt! aaaaaaaahhhh eindelijk tijd om maar weer eens te gaan Counter-Striken! |
yw m8 :)
ik heb er ook veel problemen gehad het te zoeken ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15. |