![]() |
[skateboarding] Flip team in nederland
22 juli komen de mannen van het flip team in Area 51 in eindhoven.
Alleen Geoff Rowley en Alex Chalmers zullen er niet zijn. :( |
Ik wil natuurlijk niet lullig doen... Maar WTF is het flip team in Area 51 in eindhoven :confused:
Edit sorry ik had de topictitel niet zo goed gelezen (n). |
geoff rowley ken ik volgens mij van het spel tony hawk.... Kan dat?
|
ja, dat kan heel goed
|
nog nooit van gehoord, maar dat is uiteraard ook niet moeilijk. Skateboarding is nu eens iets wat niet gemakkelijk te volgen is als buitenstaander.
|
wie gaan er naar Dordmund?? WK-skateboarden kijken :)
ikke wel :D |
mijn skateboard is kapot gegaan tijden het landen van een 5 stairs trapetje :( echt klote maarja
|
Citaat:
|
mededeling: de kickflip leren is moeilijk.. (n) :mad:
|
Citaat:
|
Zelf skateboard ik niet maar mijn neefje van 12 kan toch al wel heelflip.
Maar wie zijn de leden van het flip team eigenlijk? Geoff rowley ken ik wel van de game thps. |
Citaat:
ps. Ik was Tom penny vergeten bij de eerste post (die komt ook niet) |
Ik heb thuis een board dat mijn broer heeft overgekocht van Arto Saari toen we in Barcelona waren :)
|
Citaat:
die moet je boven je bed hangen. ik heb een helft van het deck van kerry getz (met handtekening uiteraard) |
Ali Boulala is sick :D mja ik ga denk ik wel...ali irriteren :D :D
|
je mag over een tijdje de mijne ook wel hebben hoor (y)
|
Citaat:
[heel erg off-topic: Spunker, ken jij Marcel IJzerman? Die is leuk, en zit bij jou op school :P ] |
van mij mogen het flip, spitfire en real team tegelijk komen :D
ali boulala, nate jones en tony trujillo |
het real team is zeker vet.
vooral peter ramondetta en nate jones. jammer dat gonz er niet meer bij zit |
real team sux man, allemaal ondermaatse profs zonder uitzonderlijke en speciale dingen.
een minder bekend maar zeer technisch team is expedition one, daar zit een amateur die van de vetste stairs shifty hardflips maakt en switch hardflips en fs kickflips, en hardflip noseslides op geil hoge ledges +_+. flip gaat, bastien is zeer goed ¬_¬. shortys en darkstar zijn ook top die teams :o! ik heb wk gezien op tv :> vet +_+ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |