![]() |
Rare jongens die van Dell ;)
Als je een product wilt bestellen bij Dell moet je een vragenlijst invullen waaronder dit ook staat vermeld:
Als de gewenste export bestemming niet is aangegeven in de bovenstaande selectie kan het zijn dat deze bestemming export restricties kent. Neem contact op met onze Dell Sales vertegenwoordigers om u van verder informatie te verschaffen over de export bestemming. *Q4. Wordt het product/worden de producten gebruikt in verband met massavernietigingswapens, dat wil zeggen, in nucleaire toepassingen, rakettechnologie of voor chemische of biologische wapens? Ja Nee Jammer voor O. Binladen en S. Hoessein :p |
Tuurlijk, die Amerikaanse anti-terrorisme wetten he?
|
Ik zou JA invullen. http://gathering.tweakers.net/global...s/devilish.gif
|
Dan staat binnen no-time het leger voor je deur :D
|
zie het voor me :D
|
Citaat:
|
Citaat:
.. "Ja u had een Dell computer besteld; wij komen hem afleveren" .. :o |
Dat heb ik toen ook ingevuld toen ik mijn PDA heb besteld :D, ook ik twijfelfde of ik eens lekker JA in zou vullen :p.
|
En ze denken natuurlijk werkelijk dat Osama 'ja' in zou vullen. :cool:
|
Citaat:
Als er in de handleiding van een magnetron niet in staat dat je niet je hondje erin mag drogen (yes that's right), dan betekent dat een miljoenenclaim van het "slachtoffer". Zo werkt het in Amerika. Ik neem het Dell dus niet kwalijk (hooguit dat ze eraan toegeven) maar ik geef het Amerikaanse judische cultuur hiervan de schuld. |
klopt helemaal
me tante die in america woont werd een keer aangereden door een vrachtwagen en die chauffeur smeekte dat ze niet politie erbij zou halen. Het werd met verzekering geregeld en het was een coca cola truck habben ze 2 kratjes cola gehad als bedankje :) |
Citaat:
|
Bij een VAX zou ik toch niet wagen om "JA" in te vullen. Leveren ze hem boven op je hoofd af. Weer een VMS machine die crasht :(
|
Citaat:
Alleen zo lomp als het maar kan, big ass kasten, met onzettende lompe troep erin. En OpenVMS is echt zo lelijk als het maar kan, nog nooit zoveel commando's meoten typen om een programma te starten zeg :P |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04. |