![]() |
Welk liedje typeert jouw jeugd?
Toen: Don't look bang in anger van Oasis en All I need van Air.
Nu: Wear sunscreen - Baz Luhrman. |
Citaat:
|
Wannabe van The Spice Girls :D
|
Hahaha je vader (KvK) triest, niet waar? :o
|
VOF de kunst - Eén kopje koffie :cool:
|
Citaat:
Enne, Vaders wil is wet van kvk dan?:P (sorry, weer insidersjoke) N.B. Zie afkortingentopic, beroemdheden van persoon boven je topic en mijn fotoboek (laat reactie achter) |
vroeger: Hey foxymophandlemama, that's me en Not for you
nu: not for you en winners |
Vroeger: Bon Jovi - runaway
Nu: Greatfull death - sugar magnolia |
Ik ben nog steeds jeugd maar de liedjes die het best mij/mijn leven beschrijven zijn: Linkin Park-one step closer, Linkin Park-Faint, Alison Krauss-It doesn't matter, Christina Aguilera-Fighter, Linkin Park-pushing me away. Vandaar dat ik die liedjes zo leuk vind. Het zijn heel verschillende, van heavy metal tot trance. Ik let op de woorden
|
Vroeger:
Acda en de Munnik - Bij haar zijn Nu: geen idee :/ |
pff weet ik het..
|
backstreetboys/spice girls :D
|
You cant stop me van de guano apes
|
Garbage - only happy when it rains
Tenmniste dat is het nummer van de afgelopen jaren en nu, van vroeger weet ik het niet meer, toen was ik niet te beschrijven onboeiend om het maar zo te zeggen... |
Citaat:
Als het nou was: welk liedje kan jij je het best herinneren uit je vroegere jeugd, tja, dan had ik wel wat geweten... |
History of a Boring Town - Less Than Jake
|
fighter van christina a.
|
Citaat:
|
Geen idee. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik weet EIN-DE-LIJK hoe die heet!! *zet download aan* *zet offtopic-geblaat uit* :D |
Citaat:
|
always van bon jovi
|
Eternal - Oh baby I..
|
mijn jeugd... pfff
Patrick Bateman van de Manic Street Preachers |
Oasis - Wonderwall
nu: Fat Boy Slim - I'm A Rainbow Too |
Bedoel je welke tekst het beste erbij past of welk liedje je aan je jeugd doet denken?
In het laatste geval: 'ach Margrietje'. Geen idee van wie die is. |
Nog nooit over nagedacht. :o
|
Citaat:
ach Margrietje, de rozen zullen bloeien, ook al zie je mij niet meer, door je tranen heen zul je weer lachen, net zoals de laatste keer.. *bedoel je die? en zo ja, hoe heet die??:) * mijn jeugdsentiment liedje? geen idee, ongetwijfeld iets van KvK, want dat luisterde ik vroeger alleen maar, ik zal nog wel es kijken welk liedje precies :) welke ik erg leuk vond waren; make-up, stuntelkampioen, op een onbewoond eiland :) *nog wel meer:D* |
geen id
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu: het liedje dat je jeugd symboliseert. (Zo beantwoordde ik het, iig.) |
Zou het eigenlijk ff niet weten...
|
summer of 69
|
Citaat:
|
(ik ben) Groen van kinderen voor kinderen
|
Citaat:
[ontopic] N.v.t. |
Citaat:
|
mijn jeugd weet ik niet
mijn verwisselingvan klein meisje naar langzaam jongere weet ik wel dat nummer van janet jackson.. die met dat robothondje dat is mijn ongesteldsheid nummer.. toen ik voor het eerst ongestekld werd draaiden ze dat overal en altijd.. je kon er gewoon niet aan ontsnappem |
De Mijnes is Linkin Park- Faint vooral dat stuk van "i won't be ignorred
|
Citaat:
|
rene froger.....een eigen huis...
die vond ik vroeger echt geweldig even als: o kleine jodeljongen (manke nelis) en daar gaat ze (clouseau) en als ik tegenwoordig de tour of duty muziek terughoor, wat ik vroeger vaak keek, krijg ik ook altijd speciaal gevoel....nummers als heroes on the highway (?) paint it blach born to be wild |
Citaat:
|
2Pac - Dear Mamma :)
|
Hmm... moeilijk. Ik weet wel wat de inhoud van het liedje zou moeten zijn, maar ik ben het nog niet tegengekomen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |