![]() |
Kantine-Meeting?
Wat dachten jullie ervan om een Kantine-Meeting te houden? En om origineel te zijn kunnen we dat natuurlijk ook doen in een kantine :).
In ieder geval, wie zou er allemaal kunnen komen en in welk gebied, zou Amsterdam goed uitkomen en dan de meeting zelf rond eind augustus, begin september als iedereen weer in het land is? |
Ik denk zomaar dat veel mensen hier niet willen komen.
Ik ook niet :p |
veeeels te ver weg...
|
Er staat nog niets vast. Dat was juist de vraag. In welk gebied zou je het te doen vinden? Ik weet niet hoe dat hier in zijn werk gaat om meetings te prikken, maar als er genoeg animo is komt er vanzelf wel iets op gang; wet van Gossek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
orgineel ;) de mc donalds zeker :p
ennuh ik kom niet hoor ;) ik ben bang voor meetings :eek: |
Citaat:
iig, ik kom niet :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dat noemt zich surprise:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lowlands ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom ook us
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als er genoeg leuke mensen komen, wil ik wel heen. Maar dan moeten er ook echt veel komen, anders geef ik me daar 20 euro uit voor niets.
|
Misschien, ligt er helemaal aan Wanneer, Wie en Waar. :P
|
Citaat:
En o, wat is dit toch een prachtige nederlandse volzin... :rolleyes: |
VET COOL IDEE!!!
moet zeker gebeuren!!! :D ik heb er nu al zinnin in!! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk niet dat ik dat ben, ik ben namelijk nog nooit op die site geweest. Maar nu ga ik er wel heen :) [edit] :eek: Eh, ik denk niet dat ik daar ooit een foto oid van mij op zal zetten... [/edit] |
Citaat:
Nee, ík heb er niets mee te maken hoor!! |
In de Kantine vind je hier heel weinig animo voor ;)
Ik ben wel voor een meeting in Utrecht, ergens in augustus of september. Wel jammer dat ik zelf niet zou komen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
leuk doen!!
ik verheug me nu al op de foto's :D |
Ik had gelijk, (bijna) niemand wil komen ;) :rolleyes:
|
Welk een catastrofe.
|
Ik wil wel komen hoor. :)
Amsterdam is overigens leuker dan Utrecht! Ja, Utrecht ligt centraal. En Amsterdam ligt er 25 minuten vandaan! Trouwens... Als we hier een Australiër of Amerikaan zouden hebben kon er nog iemand lachen, om ons gezeik over een afstandje van 35 kilometer... :rolleyes: Eigenlijk heb ik genoeg van Utrecht. Utrecht is DUUR, en SAAI! Ik wil weer meetings in Amsterdam! Overigens: zelf woon ik in Zutphen, dus Amsterdam is verder en duurder dan Utrecht voor mij. En toch wil ik Amsterdam! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry, ik ben vervelend :p Tuurlijk mag je komen. |
Citaat:
Overigens wil ik best komen, als er tenminste een redelijke lijst is met mensen die zeker komen. Een aantal mensen wil ik graag ontmoeten, dus als die op de lijst staan kom ik eerder dan wanneer er alleen maar onbekendere forummers op staan. |
Citaat:
|
Iedereen mag komen! :)
En verder, ik heb een idee... Laten we er gewoon een algemene Amsterdam-meeting van maken! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Amsterdam zijn veel meer mogelijkheden, Utrecht is zo eentonig. Als ik in Amsterdam loop denk ik 'eens naar het Waterlooplein', 'even naar de Albert Cuyp', 'nog even langs de Westerkerk'... en wat moet je nou in Utrecht? Daar is gewoon niets interessants! |
Citaat:
totaal nutteloze reply |
Weet je, ik heb geen flauw idee wat ik me bij een meeting moet voorstellen.
|
Citaat:
|
Ik kan sowieso niet, m'n ouders zullen me nooit toestemming geven.
Daar komt bij dat ik niet zeker weet of ik zelf wil. Aan de ene kant is het leuk om iedereeen in het echt te ontmoeten, aan de andere kant... tja, ik weet niet. |
Citaat:
En die lijst? Ik weet het eigenlijk niet...eigenlijk zijn het meer lifestylers bedenk ik me nu :o |
hehe.. utrecht duur.. rofl
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |