![]() |
promotiewerk: Kaartjes aan de deuren verkopen
Hallo mensen
Wie heeft hier ervaring met het verkopen van kaartjes aan de deuren van Marmedia? Hoe bevalt het en verdient het nog een beetje? Je krijgt een deel van het geld van de hoeveelheid die je verkoopt maar hoeveel verkoop je er gemiddeld? Ik ben ook van plan om het te gaan doen dus ben benieuwd naar jullie ervaringen. Liefs |
hey bij welk bedrijf ga je werken dan???
ik heb het gedaan... en het verdiend wel goed.. maarja dan moet je wel kunnen verkopen.. je verkoopt er zown 14 per dag ofzo.. |
Bij MarMedia dus.
Deze week ga ik voor het eerst heen en dan kijk ik of het wat is of niet. Ik ben benieuwd. :D |
Wat is dat voor soort werk? Werk je met groepjes of alleen? Kan je je eigen werkuren bepalen of zijn er vaste uren waarin je werkt? Ik zou graag meer over zulk werk willen weten. Als er mensen zijn die me er meer over kunnen vertellen? Graag!
Greetz! |
heej drumster,
Ik doe dit werk nu en het is best wel relaxt! Je moet naar www.marmedia.nl gaan voor meer informatie. daar staat precies in hoe en wat. Suc6, xxxx |
Thanks Sparkling,
Ik zal meteen ff gaan kijken. Je hoort nog wel van me of het iets voor me is. Thanks GreetZ! |
Het lijkt me leuk werk maar ik woon in Haarlem en niet in één van de steden waar dit gedaan wordt. Is er ook zoiets bij mij in de buurt? Of weet iemand een ander baantje voor me?
GreetZ |
fuck, ik woon in maastricht weet iemand een soortgelijk baantje ?
|
Citaat:
(ik ga je nu een PM sturen) |
Wij hebben thuis het Haarlems Dagblad. Kzal wel vaker erin kijken om te kijken of er iets instaat.
Thanks voor de hulp :) GreetZ |
het lijkt me verschrikkelijk werk....
doe mij DAN maar telefonische verkoop |
www.provocations.nl
www.promodukties.com daar hoef je mensen nix aan te smeren maar kun je ze gewoon monsters uitdelen, veeeeeeeeel chiller en leuker (en verdient vast meer ook) |
Citaat:
Kom bij ons gezellige promotieteam werken!http://www.smilies.nl/square/yellowbiggrinsqr.gif |
ik heb 1 dagje voor bumble bee cards gewerkt vorig jaar. dan moest je ook ansichtkaarten(setjes) voor deels n goed doel huis aan huis verkopen. uiteindelijk had ik een euro'tje of 50 verdiend in 6 uurtjes werk, maar het was zooooo saai
|
Bestaat eigenlijk promotiewerk dat je alleen kan doen op je eigen tijden dat je kan. Dat je dan bijvoorbeeld betaald wordt per pakket? Ik denk het niet maar misschien weet iemand hier zoiets om te doen.
|
Citaat:
|
Ik heb al vaak die advertentie gelezen van de Bumble Bee Cards maar da lijkt me niet echt fijn werk. Als je niets verkoopt verdien je ook niets dus dat lijkt me niet de beste manier om geld te verdienen.
|
Uhm.
Is dit over die kaarten die je in Dordrecht moet verkopen? Van 13.30 tot 21.00 uur? Want dat lijkt me 9238 keer niks. Verschrikkelijk. (Je zou wel 50 a 60 euro per dag verdienen, maar even later was het naar het aantal paketten kaarten dat je had verkocht..hm?) +je moet 'een enthousiaste havo studente zijn' Waarom studente? Maargoed... Niet doen hoor :) |
Ik heb bij bumblebee cards gewerkt en dat is echt erg. Net kinderpostzegels verkopen, alleen ipv postzegels moet je mensen kaarten aansmeren. ik kan dat werk niet aanraden
|
heej jah ik heb ook bij bumble beecards gewerkt, ook kaartjes verkopen!
Maar daarna bleek dat je maar heel klein btje geld ervoor krijgt..na die hele middag plus avond gelopen te hebben ontvang je heel weinig!! SOrry ik zou het je ook niet echt aanraden eigelijk. Het valt enorm tegen vind ik! |
Alsof je dit wilt doen. Ik heb hetzelf ook gedaan, en verdiende per dag minimaal 60 euro en dat was geen motivatie genoeg om het te blijven doen. Van onze groep van 12 zijn er nu nog 3 over die het heeeeeel af en toe doen. KUT dus.
|
Citaat:
en dat je minimaal havo moet hebben snap ik wel, ik denk (ok ik bedoel hier nix verkeerds mee) dat ze gewoon mensen willen hebben die goed algemeen ontwikkeld zijn en zin hebben om op een 'slimme' manier geld te verdienen. je moet toch zorgen dat je je eigen verkooppraatje hebt, etc. maargoed, de organisatie was volgens mij niet echt te vertrouwen. het werk vond ik niet leuk, vond het ronduit irritant om steeds weer aan te bellen en hetzelfde verhaal op te hangen. ook heb ik grote twijfels aan dat goede doel (ok sleeecht omdat het er zelf gewoon voor bleef werken); want hoe kan je nou zoveel geld verdienen aan een goed doel. mjaa...al met al: veel geld, vage organisatie en niet leuk werk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |