![]() |
[TEKENINGEN] Ultimate Console
Omdat ik zo ziek werd van dat gezeik welke console (spelcomputer) het beste zou zijn heb ik maar even een prototype van de (naar mij id :D )perfecte console:
http://www16.brinkster.com/rufusinc/rufus5.png commentaar maar :D |
De Rufus CubePlayBoxStationX? ;)
Mooie stijl heb je wel vind ik. |
Citaat:
|
kvin er niet veel aan.
|
hehe ik wel :) cool.. maar 't cube gedeelte is toch 't best.. ( ;) )
|
hebbenhebbenhebben :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leer OF een link neer te zetten OF een plaatje hier neer te zetten.. of ben ik de enige die dit hartstikke irriterend vind?
|
leuk :)
|
Zonder games line-up hoef ik die console niet ;)
|
En natuurlijk is de 'X' overheersend. Spreekt voor zich ;).
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stfu
maar goed, int vervolg wel makkelijk als je et gewoon als link post plaatje is wel leuk :) |
dope (Y) coole kleuren, alleen de xbox overheerst teveel, maarja das ff terzijde natuurlijk, over de tekening zelf heb ik geen aanmerkingen :D
|
Citaat:
|
kvinnum wel kikke :) (alleen ik ben niet zo dolletjes op spelcomputers, maar t ziet er wel leuk uit ;) )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast, Brinkster heeft 1: grote opslag ruimte 2: snelle download 3: snelle upload daarnaast wil ik niet dat mensen mijn plaatjes op hun sites kunnen zetten met gebruik van mij bandwith alsof het zo moeilijk is een link te kopieren, beter dan dat je weer een kruisje ziet zoals in heel veel gevallen en ik ga echt niet voor die paar posts die ik hier plaats een andere site aanvragen... |
Citaat:
Maar heb je dan geen eigen ftp via je provider? |
Citaat:
wat mij betreft is deze discussie gesloten en kunnen we weer ontopic gaan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35. |