![]() |
Tepels
Dat een vrouw tepels heeft okee, daar komt de melk uit. Maar waarom heeft in godsnaam een man tepels????????????
|
Ik geloof dat iedereen in de baarmoeder als meisje begint en later eventueel in een jongetje veranderd :eek: Misschien een overblijfsel ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jep dat ist volgens mij ook
Mannetjes hebben XY en vrouwtjes XX Een embryo ontwikkeld dan zegmaar een X en later komt er bij een mannetje een Y en bij een vrouwtje nog een X bij (met alle bijbehorende kenmerken..., bij de Y van het mannetje zit bijvoorbeeld het kenmerk 'penis' en bijk het tweede X'je van het vrouwtje zitten de latere ontwikkeling van tepels naar borsten) Als er perongeluk een X'je of een Y'tje teveel of te weinig wordt gelevert heb je een probleempje, dat zijn de zogenaamde man-vrouwen. Bv XXY krijgt volgens mij een piemeltje en borstjes... Maar het is ookal twee jaar geleden dat ik dit leerde :) |
En daarom hebben vrouwen een clitoris. Hahaha. Wat ironisch toch eigenlijk.
|
Citaat:
er zit wel logica in... |
Citaat:
|
crosspost
|
Citaat:
Of heb ik het mis? @Fade of Light? Waarom crosspost? Of zie ik iets over het hoofd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://home.planet.nl/~braam/down/downoorzaak.html |
XXY kan wel btw...tenminste, volgens websites op inet...het wordt gevonden bij bv. wordt gevonden bij het syndroom van Klinefelter.
http://www.klinefelter.nl/symptomen/chromosomen.html |
Er kan nog veel meer... :D
Citaat:
|
Vind je het erg dan da een man tepels heeft???? Ik heb er geen probleme mee eigenlijk of ben ik nou raar?? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als iemand iets fout zegt kan je ook normaal reageren hoor. |
Citaat:
|
Ja leuk allemaal hoe het werkt, maar nu weet ik nog steeds niet WAAROM mannen tepels hebben??????
|
Citaat:
Bij mannen zijn ze inderdaad nutteloos (je kan er btw wel leuke dingen mee doen :)) |
Citaat:
|
Krijg je van die alien ideeën he :)
Tja tepels zijn er om te zien wanneer je borsthaar ongeveer komt omdat daar van die mooie lange haartjes langs uitkomen poosje daarvoor :p |
Citaat:
|
Citaat:
"jongetjes vinden zichzelf wel heel stoer, maar eigenlijk zijn ze niks anders dan dichtgenaaide meisjes." :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |