![]() |
hij was een moordenaar
onder het toneel
van geweld werd hem een realiteit vermeld.. na vele moorden zij de rechter dat het een lange straf ging woorden.. Hij was koelboeldig koud maar nooit emotioneel... de meeste mensen vlogen hem graag naar de keel hij was een moordenaar, met echte krullen in zijn haar Een moordenaar bij iedere gelegenheid maakte hij, dat waar.. Hij was overal en nergens, altijd op de vlucht.. voor zijn moordzucht.. zijn leven was eenzaam, en stil.. behalve die ene keer.. bij de laatste gil.. een koelbloedige moord op een jonge dame.. hij leek zich even te schamen, voor zijn niet vakbekwame brute moord.. veranderd: komma's verbannen |
mooi gerijmd, en een mooie sfeer zet je neer ook. maarik zou die komma's midden in de zinnen weghalen, ze verstoren het leesritme gruwelijk in my opinion
ook kun je moorden best met worden rijmen, zonder de extra O ook wil ik nog even kwijt dat ik de zin "onder het toneel van geweld werd hem een realiteit vermeld" werkelijk geniaal gevonden vind |
Ben het met Jos eens w.b die extra o. Verderr vind ik het heel opvallend bij jou, dat je ondanks een beetje een krakkemikkig schema, toch een hele goede sfeer en hele sterke zinnen erin kunt gooien. Niet alleen bij dit gedicht, maar over het algemeen..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26. |