![]() |
veel striae
Ik weet dat dit waarschijnlijk het zoveelste striae topic is, maar ik heb hele erge last van striae. Ik heb het op mijn borsten, en heupen, maar nu krijg ik het ook op mijn knieen, op mijn onderbuik, en aan de binnenkant van mijn knieen, en op mijn boven benen, ik zit helemaal onder, is dat wel normaal??
|
Het kan geloof ik komen omdat je veel en snel groeit, het trekt als het goed is toch weer weg?
Als je het niet vertrouwt kun je er iemand naar laten kijken of een zalfje bij de apotheek o.i.d halen. :) |
cremes en zalfjes met vitamine E erin schijnen te helpen om het verder te voorkomen, maar wat er al zit gaat ook niet echt meer weg, het vervaagt gewoon een beetje met de tijd.
|
Citaat:
|
je moet het goed masseren met scrubgel of iets dergelijks....
vooral je borsten...ik heb het ook op mijn borsten... en ik geef ze nu elke dag 'n massage en smeer ze daarna in met een body lotion...het helpt bij mij wel...dus je kan het is proberen... |
babyolie helpt bij een vriendin van mij er heel goed voor...
|
Johannesolie! na een paar weekjes masseren is het weg. nadeel: als je stopt met johannesolie komt het weer terug, maar je kan in ieder geval weer een badpak aan :) (hoewel de streepjes na verloop van tijd vanzelf lichter worden)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
johannesolie, babyolie..........als het maar olie is.
zelf heb ik veel baat bij lavendelolie van Weleda, goed spul!! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |