![]() |
[IE6] Flash uitschakelen
Ik denk dat mede forummers het ook wel hebben gemerkt, maar dat zijn die irritante Flash-reclame dingen. Ik d8 die zet ik ff uit, de optie die verantwoordelijk is voor Flash (lijkt mij zo) is "Play Videos in webpages". Maar is er ook een mogelijkheid om ALLEEN flash (tijdelijk) uit te schakelen?
En nee ik ga flash niet unistalleren want sommige pagina's wil ik wel weer met flash tia |
tegen banners hebben ze ook zoiets als mozilla/bannerblind
voor IE zullen ze er ook wel iets op gevonden hebben :) |
Ik deed het zo :
Extra >> Internet-Optie's Tabblad : "Geavanceerd" En dan bij onderdeel "Multimedia" staat er "Geluiden op webpagina's afspelen" en dat vinkte ik uit. En ik had tot nu toe geen last meer van geluid van die irri banner. |
Je kunt voor banners ook ff allemaal hosts van bannerservers in C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\etc\hosts pleuren. Zo'n lijstje valt wel te downloaden van Kazaa (volgens mij is 't gewoon legaal) staan er meerdere, eentje van 61,4kb is vrij up-to-date. De inhoud van dat bestandje paste je ff over de inhoud van 't originele 'hosts' bestandje in C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\etc\.
Als je voldoende hosts in dat bestandje hebt staan, zul je zowat geen banner meer bekennen op internet. Zonder nare programmatjes als bannerblockers enzo. iig works fine for me. |
Citaat:
|
Citaat:
Komt de snelheid alleen maar ten goede. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |