Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nieuws, Achtergronden & Wetenschap (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=40)
-   -   Adolf hitler (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=52552)

mik-mak 12-04-2002 17:03

Adolf hitler

O.k. ik geef toe, Hitler was slecht, op het laatste toch, toen hij zijn militaire campagne om de wereld te veroveren begon.
Maar hij had ook goede gedachten, hij legde wegen aan, gaf iedere Duits een Volkswagen.
En zijn principe van dat als iemand zwaar gehandicapt op de wereld komt vind ik het ook goed, natuurlijk met instemming van de ouders, want als het kindje toch geen deftig leven kan leiden moeten we hem van zijn lijden verlossen .
En dat van de Joden: ik begrijp niet waarom die mensen Joden werden genoemd, ze hadden toch geen land met de naam Jodia of zoiets ...
Een blanke of Turkse persoon die in Jawheh de Joodse god geloofd wordt dan zelf Jood .

Nog 1 ding, Hitler was een geg, hij wou Napuoleon Buenaparte zijn ...

Uw mening graag ...

Conan the Librarian 12-04-2002 17:09

Ik snap maar bar weinig van wat je schrijft...

Btw... wat is je stelling? :confused:

mik-mak 12-04-2002 17:13

Citaat:

Conan schreef: ik begrijp het niet goed
Hitler had ook goede punten ...
Citaat:

Wat is je stelling, schreef Conan
Ik wil weten hoe jullie denken over onsAdolfke

mik-mak 12-04-2002 17:23

halooooooooooooooo

JCH83 12-04-2002 17:30

Citaat:

mik-mak schreef:
O.k. ..........Maar hij had ook goede gedachten, hij legde wegen aan..........
..........Uw mening graag ...

Waarom denk je dat hij wegen aanlegde?? Voor de lol? Voor zijn volk? :rolleyes: Dat was natuurlijk om zijn troepen mobieler te laten zijn.

Mijn mening? Een gevaarlijke gestoorde demagoog, die door charisma en slimme/vuile spelletjes aan de macht is gekomen. Eens, maar alsjeblieft NOOIT NOOIT NOOIT meer. Laten we leren van de historie. PLZ

mik-mak 12-04-2002 17:31

Citaat:

JCH83 schreef:

Waarom denk je dat hij wegen aanlegde?? Voor de lol? Voor zijn volk? :rolleyes: Dat was natuurlijk om zijn troepen mobieler te laten zijn.

Mijn mening? Een gevaarlijke gestoorde demagoog, die door charisma en slimme/vuile spelletjes aan de macht is gekomen. Eens, maar alsjeblieft NOOIT NOOIT NOOIT meer. Laten we leren van de historie. PLZ

HIJ MAAKTE DUITSLAND WEER EEN MACHTIG LAND

Lucky Luciano 12-04-2002 17:31

Citaat:

mik-mak schreef:
halooooooooooooooo
Ja rustig je kan iet verw88 dat iedereen a la minuut reageert!!!
Maar wat je zegt over Hitler is niet waar. Hij liet welleswaar wegen aanleggen, en de wapenindustrie opkomen. Maar dit deed hij omdat er een crisis was, volgens zijn zeggen. Vervolgens gaat hij dmv die openbare werken oorlog voeren. Hij gebruikte het als een soort voorbereiding. Dus hij was de hele tijd slecht. Hij stelt toch niet voor niets de grondwet en het parlement buiten werking. Hij was dus eigenlijk van af 1929 al bezig met die oorlog. Zo je pleidooi voor Hitler gaat niet op.

mik-mak 12-04-2002 17:36

Citaat:

darkshooter schreef:

Ja rustig je kan iet verw88 dat iedereen a la minuut reageert!!!
Maar wat je zegt over Hitler is niet waar. Hij liet welleswaar wegen aanleggen, en de wapenindustrie opkomen. Maar dit deed hij omdat er een crisis was, volgens zijn zeggen. Vervolgens gaat hij dmv die openbare werken oorlog voeren. Hij gebruikte het als een soort voorbereiding. Dus hij was de hele tijd slecht. Hij stelt toch niet voor niets de grondwet en het parlement buiten werking. Hij was dus eigenlijk van af 1929 al bezig met die oorlog. Zo je pleidooi voor Hitler gaat niet op.

Ik wil niet slecht overkome maar ik ben hitlergezind, hij kon goed domineren en veroveren, en als hij die turken en joden en al die bazar niet had afgeslacht waren er nu nog meer in onze steden

Lucky Luciano 12-04-2002 17:37

Citaat:

mik-mak schreef:

Ik wil niet slecht overkome maar ik ben hitlergezind, hij kon goed domineren en veroveren, en als hij die turken en joden en al die bazar niet had afgeslacht waren er nu nog meer in onze steden

Wilde je dit als argument voor je stelling aanvoeren :confused:

PFP 12-04-2002 17:38

Slotje???:rolleyes: :eek: :confused:

Lucky Luciano 12-04-2002 17:40

Citaat:

PFP schreef:
Slotje???:rolleyes: :eek: :confused:
Ja idd, hij begint nu al anti-semitistisch te worden.

Lateralus 12-04-2002 17:42

als hitler in 1938 gestorven was, dan was hij de geschiedenisboeken ingegaan als de persoon die duitsland uit de economische rampspoed had gehaald, en weer boven de vernedering van de 1e wereldoorlog had geholpen. hij was dus wat dat betreft niet zow slecht geweest.

ps: hiermee wil ik niet suggereren dat ik achter de ideeen van hitler sta, in tegenstelling zelfs, ik moet helemaal nix hebben van de rechtse inslag die sommige mensen(ook tegenwoordig nog) hebben. :mad: :mad: :mad:

Boogie 12-04-2002 17:43

ja dit is rasistisch en anti-semitisch etc...

bovendien is het niet echt actueel enzo

Lucky Luciano 12-04-2002 17:45

Citaat:

System of a Deftone schreef:
als hitler in 1938 gestorven was, dan was hij de geschiedenisboeken ingegaan als de persoon die duitsland uit de economische rampspoed had gehaald, en weer boven de vernedering van de 1e wereldoorlog had geholpen. hij was dus wat dat betreft niet zow slecht geweest.

ps: hiermee wil ik niet suggereren dat ik achter de ideeen van hitler sta, in tegenstelling zelfs, ik moet helemaal nix hebben van de rechtse inslag die sommige mensen(ook tegenwoordig nog) hebben. :mad: :mad: :mad:

Als, als, als... Als morgen de hemel nar beneden valt zijn we allemaal dood.
Als hitler in 1938 was gestorven waren ze dus niet onder versailles uitgekomen. Maar hij stierf niet, alles dat hij deed was in voorbereiding van de oorlog.

mik-mak 12-04-2002 17:51

In sommige van de steden van mijn land België is meer dan 50 % van het land alogptoom ...
Geen stemrecht voor hun ze palmen onze wereld in

anonieme_teddybeer 12-04-2002 17:57

Citaat:

mik-mak schreef:
O.k. ik geef toe, Hitler was slecht, op het laatste toch, toen hij zijn militaire campagne om de wereld te veroveren begon.
Maar hij had ook goede gedachten, hij legde wegen aan, gaf iedere Duits een Volkswagen.
En zijn principe van dat als iemand zwaar gehandicapt op de wereld komt vind ik het ook goed, natuurlijk met instemming van de ouders, want als het kindje toch geen deftig leven kan leiden moeten we hem van zijn lijden verlossen .
En dat van de Joden: ik begrijp niet waarom die mensen Joden werden genoemd, ze hadden toch geen land met de naam Jodia of zoiets ...
Een blanke of Turkse persoon die in Jawheh de Joodse god geloofd wordt dan zelf Jood .

Nog 1 ding, Hitler was een geg, hij wou Napuoleon Buenaparte zijn ...

Uw mening graag ...

zeker ook naar the discovery channel gekeken

Lateralus 12-04-2002 17:59

Citaat:

darkshooter schreef:

Als, als, als... Als morgen de hemel nar beneden valt zijn we allemaal dood.
Als hitler in 1938 was gestorven waren ze dus niet onder versailles uitgekomen. Maar hij stierf niet, alles dat hij deed was in voorbereiding van de oorlog.

dit deed ik om aan te geven dat hitler niet enkel slechte dingen heeft gedaan, ik bedoel, ik had " als hitler in 1938...." ook weg kunnen laten, het was slechts ter illustratie. owkee.
*wordt af en toe een beetje moe van die mensen die zo doordraven*

D@mien 12-04-2002 18:02

Natuurlijk deed Hitler ook wel goeje dingen...t was een patriot...maar dat maakt niet goed dat et een gore racist was die heel hard een schop voor zn sodemieter nodig had..

Lucky Luciano 12-04-2002 18:07

Citaat:

System of a Deftone schreef:

dit deed ik om aan te geven dat hitler niet enkel slechte dingen heeft gedaan, ik bedoel, ik had " als hitler in 1938...." ook weg kunnen laten, het was slechts ter illustratie. owkee.
*wordt af en toe een beetje moe van die mensen die zo doordraven*

*wordt moe van mensen die over dingen denken die niet zo gegaan zijn*
Nogmaals alles wat Hitler deed was ter voorbereiding van de oorlog

Lucky Luciano 12-04-2002 18:08

Citaat:

darkshooter schreef:

*wordt moe van mensen die over dingen denken die niet zo gegaan zijn*
Zo kan je ook zeggen als müller de bal niet had gehad was nederland wereldkampioen geweest.
Nogmaals alles wat Hitler deed was ter voorbereiding van de oorlog

eddie 12-04-2002 18:20

roept:'oeh, oeh!
Meneer/mevrouw de forumbaas??'

*steekt hand op*
*wacht geduldig totdat hij de aandacht heeft gekregen*

DruidessI 12-04-2002 18:42

Citaat:

mik-mak schreef:

...

Ik snap niet wat je hieraan niet begrijpt....

Suzan

DruidessI 12-04-2002 18:44

Citaat:

mik-mak schreef:

Je twijfelt aan je eigen slechtheid?
"ik wil niet slecht overkome maar...."

Suzan

DruidessI 12-04-2002 18:50

Trouwens, mik-mak...

Wanneer is jouw verjaardag? Dan kan ik je een boek cadeau geven over de geschiedenis van het Jodendom. Want gezien je postings, lijkt het erop dat je geen flauw benul hebt, wat het jodendom precies is.

Suzan

Minni 12-04-2002 19:18

Citaat:

mik-mak schreef:
*blabla Hitler was zo slecht nog niet*

Uw mening graag ...

Mijn mening?

Stop even met topics openen waarvan het duidelijk is dat het puur om aandachttekort gaat :rolleyes:

Minni

eddie 12-04-2002 19:42

*zit nog steeds met hand omhoog, wachtend op een forumbaas*
*bloed is er zo langzamerhand uit gelopen*

Misschien toch maar een linkje plaatsen in 'Slotjes request deel 2' op Feedback dan?

waaromniet? 12-04-2002 20:04

Geen inhoud+geen inhoud+oud nieuws+pure blaat=slotje

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.