![]() |
Shiiiiit :S ... :D
Ja, ik verveelde me, dus probeerde maar eens niveau Expert van Mijnenveger uit te spelen. Is me al een paar keer gelukt, maar nu lukte het net niet. Had 4 hokjes over en moest nog 2 mijnen onschadelijk maken... en koos uiteindelijk de twee verkeerde :( ... :D (n)
http://rant.c99.org/upload/ditisechtshit.jpg Spelen jullie wel eens Mijnenveger en zo ja tot welk niveau ben je gekomen? |
Ja, als ik me héél erg verveel. :P Ben tot Expert gekomen, en heb er maar een paar keer eentje afgemaakt, omdat ik 'onderweg' bedacht dat ik echt wel wat beters te doen heb.
FreeCell ofzo. :o (Is tenminste nog wat moeilijker ;)) |
Eigenlijk niet.
Wel zwaar klote man :p Better luck next time :D |
ik heb alle 3 de niveau's gehaald
en de moeilijkste had ik in 150 seconden ofzo |
Ik speel het de laatste tijd weer eens. Ik heb Windows opnieuw geïnstalleerd en nu moet ik zal ik Expert weer uitspelen. Lukte vorige keer in 132 seconden :p
|
Mijnenveger heb ik alleen het makkelijkste niveau van gedaan. Maar dan ook wel in zes seconden toevallig de juiste bewegingen met mijn muis gemaakt.
Ik speel veel liever Freecell of Spider Solitaire (op het hoogste niveau, anders is er geen ruk aan natuurlijk). |
1 keer is leuk, maar gaat snel vervelen.
|
ik snap Mijnenveger niet!... :S krijg je zo'n cijfertje en wat houdt dat dan in???
|
Citaat:
De bedoeling is om alle bommen te vinden(en dat er geen ´onschuldige´ vlakjes zijn aangekruisd) |
In een ver verleden heb ik het wel vaak gespeeld.
Beginner: 6 seconden Gevorderde: 38 seconden Expert: 129 seconden |
Ik doe altijd een scherm van 100 bij 100 met 10 mijnen :o
't Is leuk om dan eerste alle mijne aan te gaan vlaggen :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik speel het niet vaak meer hoor, dus wees niet bang :P Maar op expert niveau is de eerste klik meestal al een mijn :( |
ik heb t wel eens gehaald ja, zo rond de 470 seconden d8 ik
andere 14 en 58 |
Citaat:
|
Citaat:
Of bedoel je klikken op de smiley? Doe ik ook niet, F2 vinnik makkelijker :p |
FreeCell is pas easy :).
Op een gegeven moment gaan al die kaarten vanzelf :D. |
:eek: Wow hey als ik jullie tijden bij Mijnenveger zie ben ik echt een amateur :D
Jah, op dat plaatje staat 805 seconden, is meestal toch wel minder, want ik was zaterdag tegelijkertijd ook met MSN en e-mailtjes bezig. Maar meestal is het toch iets van 500, 600 seconden :o En de beginner misschien 15 seconden, maar echt geen 5, 6... :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |