![]() |
Krezip
hallowa
wat vinden jullie van krezip?? ik vind ze mega coolz.... |
Hmm.
Ik heb alle albums. Ik vind niet dat ze erg ingewikkelde muziek maken, maar het is wel vermakelijk voor een poosje. Alleen kan Jacqueline niet live zingen, beter dan vroeger (toen was het consequent vals) maar nog steeds niet echt best. Volgens mij kun je dan beter een album luisteren. En ik vind het jammer dat Anne dr Les Paul verruilt heeft voor een Telecaster. |
Citaat:
Citaat:
Ze zingt live goed vind ik. Tenminste die keren dat ik d'r hoorde. Ze heeft iniedergeval een erg mooie stem. Verder ken ik er niet zo veel van. Want Glow wil die CD niet verkopen voor 5 Oiro. :( |
Ik vind het absoluut niet meer boeiend. Ooit, ooit heb ik ze live gezien, ik heb de demo en nothing less. Nothing less is een miskoop geweest, de demo was toen wel leuk..
Rhinus, haha, daar ga ik dat ding niet moeilijk voor op de post doen, ik heb wel nichtjes die ik nog enigzins moet opvoeden. Alles beter dan shakira, christina en bling bling rappers. |
Citaat:
Tis wel verbeterd hoor, maar in vergelijking tot bijvoorbeeld ilse delange is ze erg middelmatig. |
Citaat:
|
Ik vind ze serieus slecht. Die stem is wreed irritant. Instrumentaal is het in zijn geheel ook een ongeinspireerde zak stront.
Als ik het hoor krijg ik bijna weer respect voor di-rect. |
Ik viel in slaap op Pinkpop van Krezip :p..
|
Citaat:
|
Gewoon een schande voor brabant. :p
Tip voor onze kornuiten van krezip: COLLECTIEF ZELFMOORD? |
Citaat:
|
Citaat:
get a brain? |
Krezip vond ik eerst geweldig, hun vorige cd (notting less) vond ik briljant en heb ik helemaal grijs gedraaid
Hun nieuwe cd daarentegen verveelde na 3 keer luisteren al en die ligt nu ergens achter in de kast en ik geloof niet dat ik die ooit nog terug zal luisteren |
Citaat:
ik heb de demo was wel leuk en nothing less maar ik draai ze nooit meer, godzijdank bestaat er betere en mooiere muziek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Krezip is heel erg gaaf. Vind ik. :)
|
Citaat:
Wansmaak. |
Morgen op Parkpop :) Ik ga wel ff kijken ofzow :p of lekker in het gras slapen :o
|
Als ik iets van Krezip op tv komt, laat ik het meestal wel aanstaan en ik vind het doorgaans ook goed aan te horen. Maar ik heb geen moeite genomen om een cd van hen te luisteren.
Misschien dat ik morgen misschien overtuigd kan worden door een spetterd optreden ?? |
Citaat:
|
Ik vind het geen leuke muziek.
|
Citaat:
|
Ik heb de demo en Nothing less.. ik vond krezip een paar jaar terug heel erg leuk, maar nu vind ik er weinig meer aan.. ik kan er best naar luisteren, maar ik draai niet meer hun cd's ofzo..
|
Citaat:
|
Ik vind ze wel erg goed. Erg mooie muziek, en live zijn ze inderdaad niet al te best, maar welke rock zanger/es is dat nou wel?
Niet veel hoor :) Maar ik vind alle 3 de CD`s wel erg goed. Nothing less, Run around the World en Days like This |
Citaat:
Bedoel slapen was toch niet zo fijn.. Beetje te warm in de zon.. :D |
Citaat:
|
wat een ongelofelijke kutband. Zeer overgewaardeerd.
|
Citaat:
Smaken verschillen he. waarom zo raar doen als ik het wel mooie muziek vind? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou ok.... bij mij naar 5 keer luisteren :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga ze vandaag zien op parkpop, ben een mega fan geweest, maar vind het nu wel grappige meezingers...
|
Citaat:
|
Het is nog altijd beter als Jim of Jamai. Ik moet zeggen dat het eertste album best leuke songs had, het tweede album kon me in z'n geheel niet bekoren.
|
Krezip is rommel (naar mijn mening) en laat ze samen met die kinderen op Pink Pop ophoelen naar een onbewoond eiland. :p
|
Ik ben net terug van Parkpop en ik moet zeggen dat ze Live toch wel goed zijn, maar fan worden ligt nog ernstig ver van mn bed...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |