![]() |
Kontjes
Heej mensen,
wat ik me nou afvraag.. Wat wordt er nou over het algemeen verstaan onder de 'ideale' vrouwelijke kont? Willen we: 1) de zogenaamde bony ass? 2) een goed gevulde ronde kont? 3) een flinke prominent aanwezige, ofwel dikke kont? Ik denk dat het gros van de mannen onder ons zal kiezen voor nummer 2. Een probleem is alleen, dat de meningen nogal eens verschillen als het gaat om wat een goed gevulde ronde kont nou eigenlijk is. Sommigen vinden een kont al snel vet en anderen juist niet. Daarom zou ik jullie willen vragen hier een plaatje te posten van wat jij de 'ideale' kont vindt :p indien de regels van het forum het niet toelaten naakt te posten zoek je maar iets in een strakke broek (y) Dankuwel. |
mwaaaaaa, een lekker kontje (bij de vrouw, that is) is in mijn geval toch wel een klein beetje gevuld, maar je zou niet zeggen dat hij vet was.
zo'n 'knijp alsjeblieft in mij' ding dus ;) |
Het kan ook in een string hoor.
|
Een ronde kont, maar wat is goed gevuld? Het kontje moet niet te vet zijn, maar lekker stevig.
|
|
Een lekkere kont:
-Beweegt een beetje tijdens het lopen -Zit een string in -Zit een Ultrakort broekje overheen of een sexy spijkerbroek Het gaat mij meer om de aankleding van het geheel. Een kleine kont kan net zo geil zijn als een grotere :) Een oud chinees gezegde luidt: "Een kont is een kont, het gaat erom wat je ermee doet!" |
De ideale vrouwelijke kont?
De kont van mijn vriendin :) |
Nr.2, ja.
|
nr 2
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: nr 2. Al vind ik 'subtielere' kontjes ook mooi. |
2,5
|
Een mooie kont is niet te omschrijven, en aangezien ik geen zin heb om foto's te zoeken zullen jullie nooit weten wat ik mooi vind.
|
2
en eerder 3 dan 1 |
Citaat:
|
Mijn huidige vriendin hangt tussen 1 en 2 in. En ik mag dus absoluut niet klagen :D :o(en ik zie liever ook 2 ipv 1. Jammer dat alle meiden zelf het liefste 1 schijnen te hebben want alles uit de andere categorieën zeurt altijd over een te dikke kont...)
Ik zie zelf het liefste 2 (en dan zoals mijn vriendin nu ook nog mooi maar niet meer richting 1 en zoals mijn vriendin daarvoor tussen 2 en 3 was ook nog goed te doen.) 2 is de uitgangspositie van het mooi vinden voor mij :) |
1
Zo klein mogelijk! |
Mijn vriend houdt van een wat dikkere kont met wat kwabben (zeg maar zoals in die Grolsch-kontenclose up-reclame). Het moet vooral goed bewegen en er moet wat vast te pakken zijn. Mijn kont vindt 'ie in elk geval lekker.;)
Zelf vind ik dikke, ronde konten mooi, zoals die van J.Lo, Beyoncé en Shakira: niet reusachtig, maar wel lekker gevuld. |
Doe maar lekker simpel...een klein rond kontje (y)
|
nr. 2
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm.....ik hou wel van lekkere stevige dikke billuh! :D niet van die smalle dunne harde en ook nie van die hele dikke blubber konten...gewoon lekker rond en stevig en mogen best beetjuh dik zijn! (y):D:D:D:D van die lekkere heupen! :D
zie voorbeeld! :D http://www.finegirlz.com/users/aria/139.jpg |
Opeens een kont in je gezicht :eek:
|
ja daar ging ut tog om! :D :P
|
nr.2 zoals vampiria al zei.. de grolsch reclame kontjes zijn erg lekker
|
Ik had een rustige foto verwacht, zo'n meid die over straat liep, niet een meid die al uit de broek was, niets mis mee hoor :o :D
|
nr. 2 vind ik
wat mn vriendin heeft, niet erg brede heupen, beetje breder dan haar middel, en lekker veel vlees erop, mooi rond naar achter! best perfect haha ;) (toen ik me vriendin voor het eerst zag lopen in mn albert heijn, noemde ik haar "dat blonde kontje" :D) hij lijkt op dat eerste grolsch reclame kontje, alleen een stukje witter hehe |
ik wil zelf altijd een hele dunne kont...die zal ik toch nooit krijgen maarja...
ik vind de kont van beyonce mooi...en van jlo....mooi vrouwelijk... :) |
Citaat:
beetje onlogisch gurl :) |
ja dat snap ik zelf ook niet...
ik vind t idee gewoon niet leuk om zelf een dikke kont te hebben :) |
nummer 2... en dan ook liever een nummer 3 dan een nummer 1. Een botterige kont vind ik maar niks. Staat niet echt vrouwelijk en ik wil toch iets hebben om beet te pakken. Die eerste en tweede in die grolsch-reclame zijn gewoon goddelijk perfect :D (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: mn vriend verkiest iets waar 'pak aan is',maar nu ook niet teveel... |
Citaat:
|
Citaat:
houd je commentaar voor je... of ga naar leerlingen.com als het daar zo super is... |
Citaat:
|
Tja jongens, kom dan toch met foto's, dit helpt niet. Ik heb nu echt geen idee wat voor billen lekker zijn...
|
Citaat:
dat is iets wat ik me nou al tijden afvraag, wat vinden vrouwen zo leuk aan kontjes.. mij doen ze niet veel, doe mij maar een mooi stel borsten. *kwijl* |
Citaat:
|
Citaat:
mijn vriendin zit tussen de 2 en 3, 2 is eigenlijk perfect maarja, *tevreden met wat hij heeft* |
Citaat:
en troost je,daar zit ik al lang :) zowat iedereen die hier gebanned is denkik... btw,doe eerst eens de moeite om iemand te leren kennen voor je zegt dat die persoon je irriteert... |
2, niet te groot niet te klein. Gespierd.
|
Citaat:
|
Hier is al eerder een topic over geweest en toen heb ik foto's van mijn eigen billen gepost ter beoordeling. Zal ik dat maar weer doen?:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |