![]() |
ik sla mijn vriendin en ik ga vreemd
:mad: en ik vind het zelf helemaal niet leuk of fijn want ik zie wat er van komt en dat is problemen, ik geef heel veel om haar en ze draagt mijn kindje nu, maar toch sla ik haar af en toe en ga ik met haar beste vriendin naar bed
als ik geil ben ben ik gewoon niet meer te stoppen en als ik boos ben kan ik die hand niet stoppen waarmee ik haar sla wat moet ik nu doen? (n) :( ik wil er zoo graag van af maar ik weet niet hoe! Help!! |
als je geil bent bij haar beste vriendin uit de buurt blijven :confused:
|
Gewoon stoppen. En als je dat niet kan heb je hulp nodig. Ga dan naar een psycholoog. :mad:
|
-> L&R?
Slaan is een teken van zwakte. Vreemdgaan doordat je je geilheid niet kan bedwingen ook imo. Als je zoveel om haar geeft, waarom kwets je haar dan zo, en doe je haar ongelooflijk veel pijn? (zowel lichamelijk als geestelijk) Lekker hoor, zwanger zijn en een vriend hebben die je slaat en met je beste vriendin vreemdgaat. Als je niet weet hoe je ermee om moet gaan, moet je hulp zoeken. Leren hoe je je emoties wèl goed kan uiten. Ga naar je huisarts oid, daar kan je iig worden doorverwezen naar een vorm van hulp.. |
Sla jezelf ipv je vriendin (y)
En voor dat andere probleem: ruk ruk |
Citaat:
|
Slotje? Dit topic is al in een andere forum.
|
Citaat:
ALs het serieus is: Zoek professionele hulp Als het zoals bijna te verwachten onzin is: veel plezier met doorlachen over onze reacties. |
Je weet nu dat je ermee zit dus je moet nu sterk zijn. Probeer er gelijk mee te stoppen, als dat niet lukt zeg dan tegen je vriendin dat je het iig probeert en als het dan nog niet lukt ga dan eens op zoek naar profesionele hulp.
|
Je doet er nog al cool onder..
Tis niet normaal wat je doet hoor... Ga naar een psychiater... suc6 |
Crosspost. http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=525733
Ik sluit hem. Tenzij je mij ervan overtuigd dat hij echt op Psych hoort en het topic op L&R verdwenen is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |