![]() |
Britney Spears moet geen come-back maken!!!!!
Hi
De laatste tijd is het leven een stuk makkelijker geworden. Wanneer ik nu naar een muziekender kijk, hoef ik niet steeds weg te zappen omdat Britney weer eens haar gezicht moest laten zien :mad: . Okee ik geef toe er zijn nog andere slechte artiesten maar hoe minder hoe beter. Voor mij hoeft ze dus niet terug te komen :D . Maar wat vind jij ervan? ciao, Beloved |
Nee he, ze is helemaal niet zichzelf, maar ze is een pop van de muziekindustrie. Kijk, Cradle of Filth bijvoorbeeld die zijn gewoon zichzelf.
|
Ach ze ziet er leuk uit. Dus van mij mag ze wel een come-back maken.
|
True
|
Britney is stoer...
want, ze zit aan de coke. (een andere vorm van coca cola zegmaar) |
Als ze naakt gaat in haar volgende videoclip mag ze een comeback maken. Of in de playboy naakt gaat ofzo. Als ze naakt gaat waar ik het kan zien mag ze blijven leven.
|
laat r eerst volwassen worden, kijken hoe ze dan is. en dan valt een comeback te overwegen.
|
Als de waarde van jouw leven zowat afhankelijk is van Britney Spears wel of niet op tv, vraag ik me af wat voor leven je leidt...
|
heeft ze een stay away gemaakt dan
|
Citaat:
ciao, Beloved |
weer een leuk afzeik topic..:P
kunnen we allemaal even laten zien wat we wel niet van Britney denken.. |
mij maakt het niet echt uit, luister er toch niet naar
niet als ze terugkomt en niet als ze niet terugkomt:rolleyes::D |
Citaat:
Wie zegt dat ik niks beters te doen heb? Jij kunt helemaal niet over mij oordelen kleine ;) |
van mij mag ze dood
|
Minder Britney, meer Zappa. :D
|
Citaat:
Citaat:
nou ja.. ik zit dus met spanning op dr comeback te wachten... ik ga zeker haar nieuwe album kopen, aangezien ik dr vorige 3 grijsgedraaid heb, en trouwens nog steeds doe :D (y) (nee, dit was niet sarcastisch bedoeld) |
heb t eerlijkgezegd niet zo op dat kind.
|
Citaat:
|
Jaaaaaaaaaaa, Britney Spears!
|
Ik ga mer niet druk maken om Britney, ongeveer 90% wat er op TMF komt mag er van mij af..
|
Citaat:
|
britney!
|
Ik denk dat al het ge-ijl/spam/kloot na de zomervakantie weer voorbij is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn opvatting over britney:
Ik wil haar dood en ik wil haar neuken. En ik weet nog niet in welke volgorde |
ik kijk toch nooit naar tv en vooral niet naar die rare muziekzenders.
dus mij maakt het wijnig uit. :) |
Wat mij betreft krijgt ze em in the back in de nieuwste Anal Queens. Vieze slet is het (n)
|
Citaat:
maarja...om even ontopic te blijven...geen comeback van haar...alles behalve zij |
Citaat:
verder is het inderdaad gewoon net zo comercieel als britney spears. en er zijn zoveel betere bands als cradle. :) |
lekkere geile slet, die britney
|
of: die britney toch, het is me er eentje.
|
Spear Britney...
|
Britney = jeugdsentiment
Ja ik ben er groot fan van geweest, maar nu niet meer. |
Citaat:
|
britney spears had ,behalve in de playboy misschien, nooit beroemd mogen worden...ze is een arrogante slet en blijft een arrogante slet...
|
Niet zeuren. Wie wil er nou geen rondhopsende tienersletjes op tv?
|
Citaat:
van mij mag ze trouwens best een nieuwe clip uitbrengen, ze ziet er best goed uit dus.. |
ik heb genoeg clips van wat wijf gezien ...ze mag weg blijven
|
ik vind het ook altijd vervelend om tegen mensen aan te kijken die succes hebben in hun leven... :rolleyes:
|
Helemaal mee eens, britney spears kan niet meer..
Maar bloot in de play-boy mag natuurlijk altijd! HAHA |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
artiesten moeten überhaupt geen come-back maken. ze moeten muziek maken, of doen waar ze goed in zijn en wat ze willen doen, en dan vanzelf zien of ze er geld mee verdienen.
|
wat een gezeur
wat een gezeur |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |