![]() |
Morphia
Morphia
In stilte zie ik vogels vliegen De lucht is zilvergrijs en zucht Wolken zijn in mijn gedachten Langaam drijvend in de wind Was ik maar hen daar boven Kon ik vliegen naar de zon De warmte voelen branden Vleugels uitslaan naar de nacht Het schemert in de avondluwte Duisternis grijpt om zich heen Fluisterende stemmen sissen Mijn adem stokt en siddert zacht Ik denk aan zachtfluwelen dagen Waarin de dag de dauw bemint Tot hun terugkeer zal ik blijven Morpheus' zwartgevleugeld kind - Morphia |
Hier kan ik geen commentaar op geven... hij is gewoon écht heel, heel erg mooi! Liefs
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Graag. :)
Ik weet het niet, ik wilde het graag geloven. Had er ook veel druk achter gezet. Dat ik schrijfster zou kunnen worden als ik zou winnen, maar ik denk dat dat uiteindelijk niets met elkaar te maken heeft. Behalve dan met doorzettingsvermogen. Naja. :( |
Citaat:
|
Je bent heel goed, ik hoop dat het je lukt. :)
|
Citaat:
|
Ik verlang naar het strand
Golven die me overspoelen Begraven worden in het zand Het zout in mijn wonden voelen Tnx Karen (f) |
Citaat:
|
I know. Het gaat al weer beter.
love |
Mmmhh...
Ik vind het echt iets hebben...maar ook iets missen... Weet niet wat... Maarja, ligt aan mij.....sorry.... (f) |
Tnx Iwie. ;)
Denk dat het de Engelse taal is die je mist. |
Citaat:
en....Iwie..?? ..:) |
moooi!!!!vooral de laatste coepletje!!!
|
ik vind hem minder. Eindeloze gezever. Vat het niet persoonlijk op, zijn er zat die het doen. Kom eens met iets nieuws.
|
Citaat:
|
Ik denk aan zachtfluwelen dagen
Waarin de dag de dauw bemint Tot hun terugkeer zal ik blijven Morpheus' zwartgevleugeld kind vind ik prachtig maar ben het eerlijk gezegd een beetje met croisade eens, maar ik weet zeker dat er langzaam verandering inzit.. je hebt alles zelf in de hand morphia;) (f) luvjoe |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |