![]() |
Beugelbekkie?
En dan hier nog een kinderachtig tekenfilmpje dat o-zo verslavend is: Beugelbekkie!!!!! Errug herkenbaar en errug up to date :) Vooral de aflevering met de skeelers en de ongesteldheid is erg leuk. Wij zijn die-hard fans! Jullie?
|
Ik moet toegeven dat ik het ook vaak kijk :o en ik ben bijna 19
|
kheb ze allemaal al gezien :(
Kvon t grappig toen die vriend van aaron(die bruine ben naam kwijt :S) beugelbekkie ging zoenen wahaha die tong |
Whe, da's geniaal leuk, ja. :]
|
Citaat:
|
Kvind t wel geinig, ja. :cool: Maar telkens als ik kijk zenden ze dezelfde aflevering uit! Ik heb dus een aantal afleveringen tig keer gezien en andere nooit :mad:
Wanneer komt het eigenlijk? Is het trouwens nou Angela Schijf die t inspreekt? |
Ik keek het altijd, maar nu weet ik niet meer wanneer het komt, dus heb het nu al lang niet meer gezien.
Ik denk wel dat het Angela Schijf is ja, haar stem lijkt er iig verdacht veel op. |
Beugelbekkie is leuk :o
|
ikke kijk ut ook weleens...
|
Is dat dat tekenfilmpje met dat blonde medje met die beugel (eh...) op Fox Kids of zo?
|
Euhm... Braceface is op zich wel leuk. Bij de nederlandse vertaling zijn de stemmetjes echt TE irritant...
|
K heb alle afleveringen van Beugelbekkie gezien. Er is nog iets wat er op lijkt, Lizzie McGuire, ook grappug en herkenbaar..
|
jaaaa das humor! zo lekker dom dat t weer leuk word :D en k vind die stem van angela schijf er echt goed bij passen :)
|
*steekt hand op*
hier nog zo'n Bracefacekijker *schaam* |
Citaat:
Waar zou jeje voor schamen, tis toch gewoon leuk! |
ja ik kijk het ook(y)
er moeten alleen nieuwe afleveringen komen. |
Citaat:
*schaamt zich niet meer* :D:D:D |
Vette tekenfilm... echt cool... Net als Lizzie Mcguire, is ook erg cool :)
|
Lizzie Mcquire krijgt ook een film :)
Ik weet niet of tie in Nederland uit komt, maar in Engeland is ie, of komt ie binnenkort uit (y) |
Joah, beugelbekkie is kewl...Alleen wel steeds dezelfde. En lizzie Mcguire is nog net iets kewler, en ja, de film komt ook in Nederland heb ik gehoord!! :D :D :D
|
Citaat:
|
SUper relax :p
|
wanneer komen de nieuwe afleveringen? :confused:
aaargh! komt lizzie mcguire the movie ook hier in de bios?? |
Brace Face :D
|
aaah da's echt heel erg leuk!!! net zoals lizzy mc :)
|
Citaat:
|
Dat heerlijke opvoedende karakter dat het heeft :D (y).
|
Citaat:
|
ik ken het niet :o
|
*zucht* beugelbekkie is leuk :D Inderdaad wel vaak dezelfde afleveringen, en ik heb eigenlijk ook nog steeds niet door wanneer het uitgezonden wordt.....zap er altijd middenin. Kan iemand het me vertellen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is zelf een brace face
ik vind het wel cool kijk het alleen bijna nooit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beugelbekkie is idd lachen, maar ik heb ze allemaal al gezien :( Nouja...blijft leuk :D
|
Citaat:
|
Beugelbekkie rules!!!
ik heb alle afleveringen al gezien en de videoband van mijn zusje is ook erg leuk. btw. Sabrina is ook cool, ontzettend vaak gezien, blijft leuk |
Citaat:
|
Videoband is wel te krijgen bij bv bartsmit :D
|
Op de een of andere manier geil ik enorm op da blond lekkere wijf.....
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ook:D |
wat is het :confused: iemand een plaatje, kan ik zien of ik het herken :p
|
|
jaaaaaaaah dat is het standaard 'sharon spits' hoofd
|
Citaat:
leuk ja :) |
Citaat:
vanmiddag een spotje, leuk nieuwe afl denk je, maar nee "ze is op vakantie"..tsk;P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |