![]() |
Stelling Nederlands
HALLO ALLEMAAL,
Wij moeten debatteren op school. En nu moet ik deze stelling verdedigen.... kunnen jullie even wat goede argumenten bedenke.... en er dus wel voor zijn... kweet het, tis lastig. Salarissen moeten niet meer op leeftijd worden betaald maar op ervaring en prestatie. Als bijvoorbeeld een 46 jarige vrouw en een 18 jarige scholier evenlang in een supermarkt werken moeten ze dus hetzelfde betaald krijgen!! Suc6 ermee!! Ik hoop dat jullie kunnen helpen :rolleyes: Want ik weet eigelijk maar een paar standaard dingen :confused: !! Iets origineels is c:p :pl PADDO!!! |
moeilijk he ff wat zelf verzinnen :rolleyes:
|
Zeker wel.... ik bedoel gewoon wat origineels...... ff dat iemand nix meer terug kan zegge! Maar bedankt voor je hulp! :eek:
|
Is voor Nederlands, dus:
Hierbij verklaar ik dit topic officieel voor verplaatst naar Moderne talen |
Citaat:
|
Citaat:
(weet ook geen argumenten) |
Citaat:
|
Goh..... ja Lisanne! En misschien zit ik bij jou in de klas??
HAHAHAHA!! :)! Maar je weet het nu al! Maar kan iemand mij helpen dan? |
Citaat:
|
pfff 8 berichten maar niemand die arme sanne helpt...
je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen dat een vrouw van 46, eventueel kinderen heeft. En je zou kunnen zeggen dat het lichamelijk zwaarder is voor een vrouw van 46 en daarom dus meer moet verdienen. hopelijk heb ik je geholpen... ps. ik lijk nu slimmer dan ik ben:p |
Citaat:
|
Hoi paddo,
Pro=1) ze verrichten dezelfde arbeid, dus gelijk loon naar werken. 2) economisch voordeel voor de werkgever vermits de lonen niet "groeien" naarmate iemand langer in dienst is. 3) er is meer sociale gelijkheid binnen éénzelfde bedrijf want iedereen verdient hetzelfde en mogelijke naijver neemt af. Groetjes. Anneth |
Citaat:
:( :( :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |