![]() |
dom dom dom
Oke, ik ga me nu wel heel dom voelen tussen al deze wijze computer mensjes, maarja. Kan iemand mij iets uitleggen?
Op de stokoude nintendo speel ik de laatste tijd de hele tijd een eeuwenoud spelletje: Super Mario Land of zo... maar ergens in level 4-3 dan moet je een vogel-spuwend wolkje doodschieten, en daarna komt er een 1 of ander iets uit de aarde dat je kapot gaat schieten. Hoe maak je in vredesnaam dat beest dood??? Naja, eerlijk gezegd denk ik niet dat iemand van jullie mij hulp kan bieden over een spelletje uit 1992, maar t is te proberen... xx |
al gekeken op een walkthrough site zoals www.gamefaqs.com?
|
Citaat:
je moet die zien te raken of gewoon ontwijken in ieder geval je kan hemzelf niet raken (als ik me goed herinner) |
ah, en uiteindelijk gaat ie dus dood, dat enge-mij-doodschietende-wezen??? Gewoon vanzelf?
|
Bedoel je niet zo´n wezen met een joeken van een bril dat op een wolk zit en schildpaden met stekels naar beneden flikkert? Andere wolkjes zijn daar niet. En die stekelbeesten moet je niet op springen, volgens mij kunnen ze alleen dood door vuur of onsterfelijkheid. Gewoon doorrennen en ontwijken.
Die vent op de wolk kun je ook afschieten, maar dan moet je een hoog punt zien te vinden om te springen. Veel nut heeft het niet, want hij komt later weer terug. Doorlopen dus. |
Citaat:
|
Ach veerek ja, dat is Land. Ik zit in de war met Super Mario Bros.
Dacht eerst ffies aan World, maar die kon het zeker niet zijn.(meesterlijk spel overigens, die hele sloot secrets) |
ja ik bedoel die gameboy versie hehe.
|
De schietknop ingedrukt houden en de bolletjes die hijs chiet ontwijken. Volgens mij één omhoog en dan weer één omlaag en dan hopen dat je me ondertussen raakt. Als je het door hebt is ie easy peasy, beetje uitvogelen met dat ontwijken alleen :)
|
ha okee, als ik ooit weer in dat laatste level kom zal ik t proberen! BEDANKT IEDEREEN!!!
|
Het stat zelfs in het boekje dat je dat beest in die vliegmachine zo'n 20 keer moet raken...
|
Citaat:
beetje flauw dat daarna alles gewoon opnieuw gaat. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |