Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Telsell (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=52622)

C5C5C 12-04-2002 17:49

Telsell

Dat telsell kunnen ze echt beter van de tv afhalen want er is al genoeg reclame. Dan kunnen ze ook weer 'nuttigere' dingen uitzenden want reclame is er al genoeg. :(

Sylvain Altherian 12-04-2002 18:01

Wauw Jim, moet je zien what ik here heb! Het is a revolutionaire doorbraak op fitnessgebied! Is het niet geweldig, Mike?
:D

Hmmm... Ff serieus, wie koopt die shit nou? (behalve m'n demente omaatje?) Ik geef je groot gelijk...

DJ Incompetent 12-04-2002 18:13

joehoe, aerobed kan je overal mee naar toe nemen, op zakenreis bl@@t.

t slaat idd nerges op, zend dan herhalingen van andere programma's uit ofsow...

jellerd 12-04-2002 18:14

Het is idd walgelijk! (kijkt ondertussen jiskefet-telsell imitatie) Alleen het grappige is wel dat een heleboel mensen die troep wel kopen!

Anonymous John 12-04-2002 19:30

Beetje zinloze reclames zijn het...geen enkel mens dat geestelijk in orde is zal iets daarvan kopen.

marlies 12-04-2002 20:01

Het probleem is dat er wel gekken zijn die kopen via zo'n homeshoppingchannel, want anders hadden ze allang niet meer bestaan....

de communiceerbeer 12-04-2002 21:13

het is gewoon zo ongelooflijk irritant..

scala 12-04-2002 22:22

Citaat:

Sylvain Altherian schreef:
Wauw Jim, moet je zien what ik here heb! Het is a revolutionaire doorbraak op fitnessgebied! Is het niet geweldig, Mike?
:D

waha:D tis zooo makkelijk om na te doen:p vooral met een vette fake smile:D
maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat koopt! Het is heel duur, laat staan dat je het nodig hebt....maarja ze moeten zeker die tv uren vullen ofzo?:D

AJMouse 13-04-2002 00:29

Ik vind die tijger in de aerobed reclame bruut!!

Piccola 13-04-2002 16:42

Ik word echt helemaal ziek van die kut reclames! :mad:

konflict 13-04-2002 17:23

Jullie kunen allemaal wel zeiken, maar via telsell heb ik nu wel een stalen wasbordje om u tegen te zeggen. De abshaper 2222 inc. video instructie en pluche apenknuffel zorgt ervoor dat de vrouwtjes in bossen voor m'n deur liggen!

DutchECK 13-04-2002 17:50

Jij zegt Tel Sell, ik zeg Homeshopping Europe. 24/7 onzinnig reclamegeblaat.

Diesel 13-04-2002 18:02

Weg met Telsell..............

on the moon 13-04-2002 18:29

ik vind het altijd wel komisch, maar veel zin heeft het volgens mij niet... wie koopt nou zoiets???

AJMouse 13-04-2002 22:23

Citaat:

on the moon schreef:
ik vind het altijd wel komisch, maar veel zin heeft het volgens mij niet... wie koopt nou zoiets???
trust me, er zijn genoeg mongooltjes in nederland voor dit soort dingen.. Wat vinden jullie trouwens van die Nederlands/Belgische homeshopping zooi? Dat is pas erg, die kennen echt uren lang over nix praten -- tzal je verloofde maar zijn BRRRRRR

Nu ook weer, een Super Nail Polisher ofzo: "dit vijltje is gemarkeerd met een nr 1 merk ziet u wel, heel mooi in het goud er op gezet. Het is alleen geen echt goud maar het vijlt wel goed en tijdens het vijlen heeft u geen last van de gouden letters dus dat is al heel handig. Deze vijl komt met een mooi hoesje, kijk daar past ie heel er goed in. En hij moet er ook in want als ie valt breekt ie wel in duizend stukjes en dan moet u weer een nieuwe kopen. Ik zal nu even demonstreren hoe u de nagelvijl gebruikt, en let op hoe makkelijk het gaat. Ik heb geen last van de letters en u moet ook weten dat deze set met referentie nummer 34345 maar 39 euro kost, en u krijgt daar een hele set voor! nou ik zou het wel weten. Deze nr 1 vijl die mag u maar 1 keer in de maand gebruiken anders is het slecht voor uw.... ja kunt u het zien hoe mooi?... vingers"

Zal ik nog even doorgaan :rolleyes:

Lucky Luciano 14-04-2002 07:37

Ik vraag me altijd af, zou het nou wel echt werken?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.