![]() |
Mr good enough?
Hallo, wat vinden jullie, niet meer op zoek gaan naar MR Right, maar genoegen nemen met MR good enough? dat zou inhouden dat je nu maar de eerste de beste moet nemen die goed genoeg is...
|
Je neemt geen vriendje, en je kiest niet voor de eerste de beste. Je kiest voor iemand omdat die in jouw ogen aansluit op jou en je behoeftes. Dat heeft niets te maken met de perfecte of een best wel goede.
|
mee eens
zeker geen vriend nemen omdat je vrienden hem zo leuk vinden en hij dus aansluit op wat zij leuk vinden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje vaag topic maar goed...
Niemand is perfect dus de echte mr. right bestaat, volgens mij, alleen maar in je dromen. Marco Borsato zong dat de meeste dromen bedrog zijn maar dat hoeft natuurlijk niet. :) Ik blijf lekker dromen en wie weet kom ik ´m ooit tegen..... |
Citaat:
:) |
Ik geloof niet in één mister right.. Je verandert je hele leven en daarin ontwikkel je jezelf, daardoor geloof ik niet dat er 1 persoon je hele leven bij je past. In je tienerjaren gaat dat volgens mij ook nog sneller omdat je heel grote veranderingen doormaakt en jezelf steeds beter leert kennen..
Ik word gewoon verliefd op iemand en dan is die persoon op dat moment dus de juiste voor mij. Verder denk ik er niet over na. Misschien past hij over een jaar niet meer of misschien blijven we heel lang samen, dat kan ik toch niet voorspellen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51. |