![]() |
vakantiesex
Wie van jullie is al weg geweest en heeft goede sex daar gehad? Of wie heeft speciale plannen?
Ikke kan me verleden jaar nog herinneren: - op het strand - in een tentje met anderen ernaast..... |
Citaat:
nou leuk, en denk jij dat wij dat willen weten, ik denk liever dat we het proberen te overtreffen of t evenaren |
ik ga gvd niet op vakantie
hou op met je vakantiesex |
ehm... mjah vorig jaar in de meivakantie heb ik wel sex gehad met m'n toenmalige vriend, duh... en over twee of drie weken ga ik op vakantie met m'n vriend, en ja, ik verwacht wel dat we sex gaan hebben.
Maar wat is daar in vredesnaam zo interessant aan dat je er een topic over opent? |
Nja vorig jaar hadden we er een speciaal tentje bij gezet "just in case", nou goed die is 1x gebruikt. :p
Volgende keer is het tentje voor mij. ;) |
Ik vind vakantieseks niet lekkerder dan gewone seks ofzo... Ik heb seks gehad op vakantie en dat ga ik dit jaar weer doen... Lekker he? :P
|
Ik ga op vakantie, een keer met familie en een keer met vrienden.. Maar ik plan geen seks in voor die twee periodes, want m'n vriendin gaat niet mee. En laat ik nou net niet het type zijn dat vreemd gaat op z'n vakantie. ;)
|
ik ga 8 augustus 2 wkn op vakantie met mijn vriendin en haar ouders (+ broertje ) op vakantie
zal heus wel sex hebben dan hoor maar plannen nee sorry :p |
Volgens mij heeft de topicstarter het over sex met iemand dat je op vakantie ontmoet
|
Citaat:
|
Ik heb vorige vakantie met mn vriend hele goede sex gehad, veertien dagen samen slapen is erg goed voor je :)
Daarna wel afkicken .. haha en ook deze vakantie samen zal wel weer goed zijn :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
De meeste jongeren-vakantiebestemmingen zijn verzamelcentra van kansloze lui, dus nee.
|
Ik ga niet eens meer op vakantie (of ik moet toch met *Burning water* meemogen :p), dus helaas. :P
|
Citaat:
|
Mensen toch iedereen is mor bezig over goede seks, mor hoe gaade da definieren wa goe is en wa ni eh seg, toch belachelijk eh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik heb gewoon ik nog een leven dat ik moet leiden. Ik heb dus wel wat beters te doen dan een week van m'n dierbare vakantietijd verspillen aan nutteloos gefriemel met [vul hier een aantal willekeurige personen in] op Salou. En dan bestaat er ook nog zo iets als eigenwaarde, maar aan dat begrip waag ik me niet. Of dat aan 't intelligentieniveau van de topicstarter of aan mijn eigen brakheid op het moment ligt weet ik ook niet, kies er zelf maar eentje uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maarre.. nare man heeft gelijk.. ik ben in lloret en in salou geweest maar op een paar na is het daar triest gesteld hoor met de mensen.. zijn vooral puisterige 18 jarige jongens daar die ontmaagd willen worden.. ow ja en ongeveer 40 meisjes in elke stad, waarvan er 10 lekker zijn ofzo, dus succes jongens (offtopic: en ik heb nog steeds een hekel aan elk woord met vakantie) |
In portugal op het strand van Estoril. Licht dronken. We hadden niet in de gaten dat die preutse portugezen over de kade boven ons liepen. Zal wel een schandaal hebben opgeleverd. (zat wel nog een slaapzaak overheen)
|
Ben net terug van vakantie en de enige sex die ik heb gehad was in mijn hoofd. En nee het was NIET veilig. Stoute Qimm :P
Maar even serieus. Ik vind dat je sex niet zomaar even metiemand moet doen die je daarna nooit weer zal zien, en dat je mekaar wat meer tijd samen moet geven dan die 2 of 3 weken dat je op vakantie bent! Niet meteen erop kruipen! Sex hoort thuis in een relatie (een werkende relatie, niet een vakantiefling) (dat meen ik, ondanks wat ik misschien ooit heb gezegd) |
Citaat:
Maar ik weet niet hoe het voor mij zou zijn. |
Citaat:
|
duh tuurlijk wel in het verleden al heel vaak alle chix digge me waar ik ook kom en ik kan echt niet langer adn ttwee dagen droog staan weet je nu zit ik paar maandjes in de states en ik ben hier nu drie dage, en ik heb al 7 meissies gehad, drie van een paar homiez van me, 4 andere
|
Citaat:
Echt als je iemand neer wil zetten, maar doe het dan geloofwaardig. Dit is echt te nep, denk eerlijk niet dat iemand hier in trapt hoor. maar leuke poging! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daddy Mack of Mack Daddy? ( Jump Jump) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. sorry maar ik ben geen pedo 3. als ik al sex wil met een denkbeelding persoon dan issie wel leuker dan jij hoor! 4. verzin een leuker personage, deze is te nep |
Citaat:
Heb jij soms ook zo'n afgeknipte panty op je kop, met een knoopje erin gelegd? Stoer hoor! En als wij nou aan je knoopje trekken, als je met je hoofd tussen onze benen ligt, lig je er net zo mooi voor, word je dan boos?( vraag ik me altijd af als ik in de trein naar Amsterdam zit) |
Citaat:
|
Citaat:
:D hey ben je jarig geweest? Nog gefeli! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
soms is de waarheid hard mensen :)
mensen wees es eerlijk wat heb je nou aan vakantieseX dan ben je zo'n ranzige eekhoorn die van de ene naar de andere loopt te wippe zo zou ik het uitleggen ;) |
Altijd lachen man, als onze vriend m4ck weer iets heeft gepost, ik ga binnenkort eens al zijn posts opzoeken en onder elkaar zetten:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |