![]() |
Wat maakt aldi mij nou ?!
Nou, dit is raar :|
Ik gister even flink wat pakken Ice Tea bij de aldi gehaald (peche) omdat ik van plan was vandaag flink te sporten. Bij het nemen van de eerste slok schrok ik van de geur en de smaak; hij was heel anders als normaal :| Misschien lag het aan dat ene pak, maar nee, alle pakken smaakten zo :( Niet te drinken "| en dan te denken dat ik anders vele pakken per dag verslind :s Wie weet iets van deze verandering ? |
Tja, aldi hè.
|
Moet je naar de Albert Heijn gaan als je kwaliteit zoekt.
Maar om eerlijk te zijn is de ice tea van de aldi wel lekker. Maaruhm, ik drink alleen de lemon, dus ik kan je niet helpen. |
kan best iets mis mee zijn
--> terug naar aldi :) (en als het écht alle pakken zijn, heb je pech ;) ) |
Ik drink altyd Ice tea en nu maen ze me dit ;x heb 00k nog uit andere d00s gepakt daaro en weer die !d!0te smaak :x ff bellen naar die sh0p :D
|
Als het dezelfde verpakking als n0:Prmaal is, dan zal het wel een productiefout zijn ofzo.
|
'k weet nix van de verandering... :o
|
Citaat:
|
Citaat:
ZKH venisme, weet u al iets meer over dit superboeiende onderwerp? |
LOL 'superboejend; lzx...
Newe nix, ze zeggen bij aldi nix te weten... Een ding weet ik wel; ik koop echte ice thea totdat MIJN aldio-theo weer b8 is ;x |
Citaat:
|
Had ik ook met die yogi van de aldi....andere verpakking en in ene niet meer te zuipen! Was wel gewoon dezelfde fabriekant!!
|
tsssss ligt echt wel aan de aldi ;)
|
Aldi is een kut-supermarkt! (n)
|
ghehehe, en iedereen zegt maar aldi is slecht, maar stiekem gaan ze er allemaal winkelen.
|
Zal wel weer eens iets vaags zijn... ik ontbijt 's morgens altijd met de cruesli van de aldi aangezien ik die het lekkerste vind, maar nu is ook deze cruesli veranderd. En ga ik dan naar een aldi in een andere plaats dan hebben ze daar wel de 'normale' cruesli, dus ik snap er niks meer van
|
Citaat:
|
Tja het kan ook zijn dat ze de formule/smaak veranderd hebben...
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom niet? |
hmmz, de cola is ook in ene van smaak veranderd, nu smaakt ut meer naar bessen oid :S en de kroketten zijn ook anders maar zitten wel in dezelfde verpakking....ik moet zeggen dat die er wel op vooruit zijn gegaan qua smaak. (y)
|
met die chips van de aldi is dat ook..
de ene keer is het egt heel lekker, nix mis mee enzow maar soms is het echt niet te eten! |
ga ermee terug zou ik zeggen...
|
no comment
|
Citaat:
|
Citaat:
excusez-moi voor offtopic gaan ;) ik moet wel zeggen dat de aldi nou niet bepaald mijn favoriet is....(om toch nog beetje ontopic te zijn) |
Sommige dingen kun je heel goed bij de Aldi halen. Bijvoorbeeld die Ice-Tea van de Aldi vind ik ook echt lekker, beter dan die meuk van Lipton. Chocolade is ook altijd fijn bij de Aldi. Maar voor de rest haal ik d'r echt niets. Al is het alleen al vanwege de kutformule die Aldi hanteert; werkt behoorlijk op mijn humeur.
|
Misschien een 'leuke' actie van het Aldi-personeel om betere arbeidsvoorwaarden??? Het lijkt me trouwens sterk dat er op een distributieplek nog wat wordt toegevoegd, maar je weet maar nooit.... :D :D :D
|
Zal best, ik kom nooit bij de Aldi.
|
uitlegje over de ijsthee...
bij Aldi draait het altijd om 1 ding; zo snel mogelijk zo goedkoop mogelijk en zoveel mogelijk verkopen vanaf een goedkope locatie. Dan komen ze bij de ijstheefabrikant, en dan zeggen ze; Hey, we willen die ijsthee nog scherper inkopen, want de concurrent gaat ook goedkoper.. Ja zegt de fabrikant, dat gaat niet. Ja zegt Aldi dat gaat wel anders gaan we naar een andere fabrikant... Dus huppatee, meteen wordt er bezuinigt op ingrediënten, en dan smaakt je ijsthee misschien wel minder lekker :-D |
Citaat:
[schrijf nu alsjeblieft niet dat dat er meerdere zijn.] |
ben der nooit geweest :p
voor kleding en andere troep is timco zo'n boutwinkel iemand ooit van gehoord? weet niet of het alleen hier is ofzow :rolleyes: |
t meeste aldis-spul is goed te vrete/drinke.
al heb je wel es dingen waarvan je denkt hoe krijgen ze t ooit verkocht?? (zoals die cola die ze eerst hadden) mn ma doet r de helft van de boodschappen.. en als we met feestjes enzow wat moeten inkopen halen we ook veel bij de aldi. (t bier is er alleen nie te zuipen..) met die ijsthee zou ik trug gaan want dat kunnen ze natuurlijk niet maken. is waarschijnlijk s slechte vracht geweest ofzo :confused: of is ie misschien over datum?? |
Citaat:
hahahah tja dan kun je die troep de visite voorschotelen :p wij hadden eerst ook es een keer bonbons gekocht bij de timco, ze waren niet verlopen ofzo, geen waterschade of whatever je verder ook maar kunt bedenken. Maar die dingen waren gewoon niet te vreten ookal zagen ze er wel lekker uit. :D |
ik werk bij de aldi :D
wij wensen niet aansprakelijk te worden gesteld voor eventuele klachten over een onzer producten en btw, die ijsthee kost 45 cent per a,5 liter waar zeur je over :rolleyes: ;) |
Citaat:
ontopic: ik werk bij een AH, en onze ijsthee is gegarandeerd goed (tenzij over datum natuurlijk;)). Hij is natuurlijk wel ietsjes duurder. :p |
Citaat:
best cheap dan wel |
45 cent per ANDERHALF liter :rolleyes: :D
|
biep onder steve's naam:
hey dat had ik ook! Vond het eerst best te drinken, maar nu... zooooo zuur en ranzig, ik dacht echt dat het over de datum was, bah! en alle pakken bleken idd zo te smaken. juk. |
Ice Tea van Aldi zuigt idd, Ice Tea van de Lidl daarentegen is (y).
|
ja of Clinton Ice Tea ook heel cheap bij de AH of andere supermarkten, best goed te drinken.
(alleen die naam.... :p ) |
ah heerlijk ik drink golden power ( namaak redbull ) van de aldi :D
lekker goedkoop. minder dan 10 euro voor een hele doos, bij de AH heb je daar minder dan 10 red bull's voor :D |
ik zal mijn ouders ff aansporen nieuwe pakken te kopen, ff inspecteren
|
Citaat:
|
Citaat:
dat het goedkoop is wil nog niet zeggen dat dan de smaak ranzig hoort te zijn. Ik vind Aldi geweldig juist omdat ze (naar mijn mening) goede kwaliteit producten voor een heel lage prijs verkopen |
Citaat:
idd (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En bovendien, alsof je bij de Albert Heijn koopt voor de kwaliteit :D Je koopt daar natuurlijk gewoon omdat je niet tussen het plebs wilt lopen. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31. |