![]() |
is dit erg?
ik drink echt overdreven(3-4 blikjes) veel fan die fake red bull maar wat kan er met je gebeuren als je er verslaafd aan bent kan je er ook echt van dood gaan of ziek van worden(kan ik me niet voorstellen van een supermarkt oppep middeltje) of kan het geen kwaad? en wat is taurine?
|
Ik zou me als ik jou was eerder druk maken om je gebit.
|
je hart gaat egwoon steeds sneller en zonder red bull ga jeje minder energiek voelen als je te vaak gebruikt
|
je kan wel doodgaan aan teveel caffeine maar van 3-4 blikjes niet.
en taurine is gewoon een milde stimulant, zou je kunnen vergelijken met cafeine. |
Dat je die troep door je keel krijgt
|
Is hopelijk niet zo erg ... ik drink er op het moment 5 of 6 per dag , het enige probleem is dat je er echt hard van aan de schijt gaat ...
|
Citaat:
|
Citaat:
je kunt wel een paar weken doorgaan met elke dag veel van die redbull of andere energydrink te drinken maar je bloeddruk wordt hoger en je krijgt last van je hart (wat zich uit in hartkloppingen) in een blikje redbull zit evenveel taurine als in 500 glazen wijn maar het is niet precies duidelijk wat taurine met je lichaam doet in deze hoeveelheid. je moet ook oppassen met ephedrine & cafeďne, dit verhoogt de kans op hartklachten en je kunt er zelfs dood van gaan. teveel cafeďne laat je hart sneller kloppen en zorgt voor hogere bloeddruk, combineren met alcohol is nog een grotere belasting voor je hart. |
Citaat:
|
maar het is dus niet heel erg schadelijk fzo?
ik drink namelijk ook nogal veel van die troep tis zo lekker :D |
je moet alles met mate doen dan gebeurt er niks,dat was de wijze raad voor vandaag :p
|
Citaat:
Alles is slecht voor je als je geen mate houdt |
rodewodca-redbull is dus eigenlijk helemaal klote voor je :eek:
|
Je krijgt er rotte tanden van. Net als van Breezers.
|
en van ranja.
Ranja. Geniet, maar drink met mate. |
Citaat:
|
Citaat:
Werk? bah!!!! Ik drink die dingen ook wel eens, maar bij te veel achter elkaar (dus binnen 2 uur de 2e zuipen) krijg ik volop buikpijn, dus da doek nie meer ;) Als ik die dingen op zondagochtend/middag drink (nachtje wakker, niks gegeten, te veel dope enzo) dan gak bijna over me nek. Tot zover deze nutteloze info |
Had dat een aantal weekendjes geleden ook... Witte wodka gescoord, 20 blikjes redbull en indrinken maar...
Vet vage avond gehad en de volgende dag flink last van... nee, geen kater... gevoelige tanden!!! auwgh! Nu nergens meer last van! :D |
Ik drink meestal eerst bier, totdat ik aangeschoten ben, en dan begin aan de RedBull. Ze krijgt er rotte tanden van, maar ja het is wel lekker.
|
Ik heb een soort van blowhok-kamer thuis en daar staat een koelkast, die werd eerst gevuld met red bull, iedere week 48 blikjes, die zopen ik en mijn vrienden ook steeds op, maar ik ben afgekickt... en nu kom ik er met een kop koffie per dag af.
|
Succes bij de eerstvolgende tandarts controle
|
Behoorlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |